Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

PD77 skrev 2008-05-11 21:23:16 följande:
    Kan du inte inreda det andra rummet likadant fast med en annan färg? Kikade i din blogg och såg att det första rummet är blått. Då kan det nya ha samma saker fast gröna istället. Blir lite kul med det återkommande temat.
    Så hade jag tänkt först men Anton har så mkt sia saker i sitt rum o de finns bara i blått el rosa och sen en vit serie som jag tycker är lite tjejig. Så nu är jag inne på turkost med polkadot-prickar  :)
  • Anton2005
    summer06 skrev 2008-05-11 21:41:23 följande:
    Hej hej! Skrev samma fråga i morse, men ja ser om ja kan få lite fler tips nu...Ja söker efter maileg #the carrot story" på nätet, men ja hittar den ju inte! Nån som vet vart man kan köpa den?
    nublu.se har den funnits i omgångar. Fanns inte med på sidan nu men det kanske kommer in. Där beställde jag min
  • Anton2005

God morgon!

Här är det omöjligt att sova med en stor mage som är ivägen hela tiden. Nu har jag varit vaken sen 04:30 och är så trött. Tänkte att jag kunde göra nå´t vettigt när jag ändå är vaken men så blev det inte.

Kajsa-Massa kramar till er. Hoppas verkligen att de tar tag i det där och hjälper er snart.

• Anton2005

God morgon!

Här är det omöjligt att sova med en stor mage som är ivägen hela tiden. Nu har jag varit vaken sen 04:30 och är så trött. Tänkte att jag kunde göra nå´t vettigt när jag ändå är vaken men så blev det inte.

Kajsa-Massa kramar till er. Hoppas verkligen att de tar tag i det där och hjälper er snart.

• Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 05:59:35 följande:
    God morgon! Flera som är uppe med tuppen Anton: Så synd att du inte kan sova. DU har säkert sagt det flera gånger redan, men jag minns inte, när har du BF?
    BF är 13 juli men jag hoppas att bebisen kanske vill komma ut iaf lite tidigare
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 06:03:21 följande:
    Ok, men det är ju rätt snart iaf. Hur var det förra gången, gick du över tiden?
    Ja nu är det inte så långt kvar. Förra gången gick jag över en vecka men som sagt hoppas verkligen inte det blir så nu
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 06:13:10 följande:
    Anton: Ofta är det väl så att andra barnet kommer tidigare. Så var det för mig iaf
    Åh vad skönt att du skriver det. Hoppas ju på att det ska stämma här oxå. Antagligen kommer bebisen på någons födelsedag eftersom halva släkten fyller år i slutet av juni och början av juli Glad
Svar på tråden Vita tråden del 8