-
Så hade jag tänkt först men Anton har så mkt sia saker i sitt rum o de finns bara i blått el rosa och sen en vit serie som jag tycker är lite tjejig. Så nu är jag inne på turkost med polkadot-prickar :)PD77 skrev 2008-05-11 21:23:16 följande:Kan du inte inreda det andra rummet likadant fast med en annan färg? Kikade i din blogg och såg att det första rummet är blått. Då kan det nya ha samma saker fast gröna istället. Blir lite kul med det återkommande temat.
-
Lovade för ganska länge sen lite nya altanbilder i min blogg och nu äntligen finns ett nytt inlägg.
-
Åh det såg supergott ut.Himmelbit skrev 2008-05-11 21:33:47 följande:Bjuder er på tårtan från kalaset!
-
På nublu.se har den funnits i omgångar. Fanns inte med på sidan nu men det kanske kommer in. Där beställde jag minsummer06 skrev 2008-05-11 21:41:23 följande:Hej hej! Skrev samma fråga i morse, men ja ser om ja kan få lite fler tips nu...Ja söker efter maileg #the carrot story" på nätet, men ja hittar den ju inte! Nån som vet vart man kan köpa den?
-
God natt nu blir det till att krypa ner i en renbäddad säng och sova lite. Så härligt när lakanen hängt ute på tork!
-
God morgon!
Här är det omöjligt att sova med en stor mage som är ivägen hela tiden. Nu har jag varit vaken sen 04:30 och är så trött. Tänkte att jag kunde göra nå´t vettigt när jag ändå är vaken men så blev det inte.
Kajsa-Massa kramar till er. Hoppas verkligen att de tar tag i det där och hjälper er snart.
-
God morgon!
Här är det omöjligt att sova med en stor mage som är ivägen hela tiden. Nu har jag varit vaken sen 04:30 och är så trött. Tänkte att jag kunde göra nå´t vettigt när jag ändå är vaken men så blev det inte.
Kajsa-Massa kramar till er. Hoppas verkligen att de tar tag i det där och hjälper er snart.
-
BF är 13 juli men jag hoppas att bebisen kanske vill komma ut iaf lite tidigareLinaoMatilda skrev 2008-05-12 05:59:35 följande:God morgon! Flera som är uppe med tuppen Anton: Så synd att du inte kan sova. DU har säkert sagt det flera gånger redan, men jag minns inte, när har du BF?
-
Ja nu är det inte så långt kvar. Förra gången gick jag över en vecka men som sagt hoppas verkligen inte det blir så nuLinaoMatilda skrev 2008-05-12 06:03:21 följande:Ok, men det är ju rätt snart iaf. Hur var det förra gången, gick du över tiden?
-
Åh vad skönt att du skriver det. Hoppas ju på att det ska stämma här oxå. Antagligen kommer bebisen på någons födelsedag eftersom halva släkten fyller år i slutet av juni och början av juliLinaoMatilda skrev 2008-05-12 06:13:10 följande:Anton: Ofta är det väl så att andra barnet kommer tidigare. Så var det för mig iaf