Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

numberone skrev 2008-05-12 19:22:04 följande:
    tjejer får jag be er om hjälp ....  bara nåt ord från några men det kommer vara värt så mycket... Det känns lite som "HOUSTON WE GOT A PROBLEM" här hemma....ni får skratta/gråta eller vad ni vill bara ni hjälper!! OK?! 
    Fråga på du

Jag slänger genast tillbaka en fråga Blev så sugen på att göra en avgjutning på magen när jag såg din. Hur gjorde du? Lätt? Gick det åt mycket gips?

Sylt: Vilka otroligt sommarfina och fräscha kuddar du har gjort. Super duktig är du!!
  • Kaktus76
    Kajsa M skrev 2008-05-12 21:49:32 följande:
    Vaniljdröm - KRAM!!! Tack alla som kommenterat och visat värme ang min dotter!!!Idag ringde vi öron-näs- och halsmottagningen för att kräva en operationstid. Till svar fick vi:- Ja men hon DÖR inte av det!och- Det finns ingen tidsbokande sköterska på plats idag...Så imorgon ska vi ringa igen. Vi kommer vara en "pain in the ass" ett tag nu!Är bara så trött på allt...Vad hände med vårdgarantin?
    Vad är det för jä*la kommentar...Blir förbannad när jag läser sådant där. Än om dom tycker si eller så när folk ringer och vill ha hjälp så ska dom banne mig inte säga det  utan bete sig som profitionella i sitt yrke. jobbar själv inom vården och många ggr är det bara att hålla med och "gilla" läget,än fast man tycker något helt annat.

Stå på er och ring,ring,ring och terra dom!!!  Lycka till.

Nu är det dags för bingen.Sov gott!!
  • Kaktus76

Kan någon hjälpa mig?!

har sett i någons blogg(tror jag) eller om det var på någon internet butik. En röd och vit prickig servis (koppar och en kanna) Någon som vet vad jag menar och som kan tipsa mig vart jag kan hitta det?

2 nya inlägg, välkomna in!

www.nutresnartfyra.blogspot.com

• Kaktus76
    knyttis skrev 2008-05-13 15:00:45 följande:
    Jag tror Rice har en mindre vit med röda prickar och kalikåå Elsas Hem har en lite större, den senare är finast tycker jag!
    TACK,ska kolla där!
  • Kaktus76
    Hanna E skrev 2008-05-13 15:35:17 följande:
    Kaktus, om vi menar samma så har Mori den i sitt bildgalleri, du kan ju inboxa henne!
    tack för tipset,får titta in och se om det var dom jag menade!!
  • Kaktus76

Hanna E

Den där servisen har jag sett att den finns hos elsas hem. Men jag har för mig att den jag såg var virkad eller sydd av tyg??!!!   men jag kan vara helt ute och cykla också. Får kika vidare på nätet........

• Kaktus76
    mimmi006 skrev 2008-05-13 17:27:29 följande:
    Kaktus- jag tror du menar en porslinsserie från Kalikå, www.systerlycklig.se har haft dem i rött, men nu tror jag inte att de finns längre där. Har sett dem nån annanstans också, men annars är de virkade från Petit underbara! Tror att www.russinet.se har dem, billigare än vanöigt!
    tack för tipset. Den servisen från Syster lycklig blir det!!
  • Kaktus76

Behöver er hjälp!!!!

Har just nu bara vita längder i detta fönster. Men undrar om det skulle vara fint att ha denna röda/vita kappa bakom längderna? Eller bara ha kappan eller bara längderna?
    Den är ej uppsydd utan bara uppnålad så att man ska kunna se hur det ser ut.
    I ett litet fönster till hö om detta så är det endast en kappa upphängd

P5130823.JPG Bilden är lite mörk,men ni kanske kan se och tycka till ändå

Svar på tråden Vita tråden del 8