Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

JagOchHan skrev 2008-06-19 07:22:22 följande:
    ja jo men precis. Fast å andra sidan tycker jag att blockets priser har ökat oerhört mycket bara sista månaden.
    Folk behöver kanske pengar till semestern och försöker sälja sina saker dyrt. Ofta tycker jag att de förnya annoserna och har sänkt priset en hel del, typ till hälften.
  • malins79
    Hanna E skrev 2008-06-19 07:59:36 följande:
    Godmorgon! Idag är det midsommarfirande på Tildes dagis som gäller, mysigt! I natt när jag inte kunde sova låg jag och funderade över linnegardiner...:) Malins, du beställde från LaRedoute va? Var dom fina? Du har ingen bild på hur dom blev uppsatta??Funderade även över väggord... vi har ett katastrof-sovrum för tillfället. Så kalt och omysigt, men tyvärr så har vi en toa med fuktskada mm mm, så sovrummet ligger egentligen långt ner på att-göra listan. I sovrummet nu så är det en vit strukturtapet, helt ok vit nyans, men lite 80-tal sådär Kan man fästa väggord på en sån tapet? Skulle vilja ha "jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag" över sängen...
    Näe, det var från Ellos, fick dem igår. Ser fina ut men de behöver läggas upp lite så jag har ingen bild på dem.

Jag hade 60% rabatt så de kostade 321 med frakt, annars 699. Sen har jag tillgodo på 299kr så de kommer kosta 22kr :-d

CamillaR har dem också, hon kanske ha nån bild?
  • malins79
    Tjock kulan skrev 2008-06-19 20:20:19 följande:
    Hejsan tjejerHätr hemma har jag fortfarande en prickig dotter men som tur är så var det inte vattenkoppor utan virusprickar så det försvinner nog om någon dag eler två . Var in om en sväng på Citron o Timjan och suktade efter deras vackra saker, är nu kär i trådbackar från Bloomingvile Numberone: Grattis till moderskapet och välkommen du underbara lilla barn, tråkig att ni fick sådan start men det hörs som om allt kommer gå bra för er ändå. Malins: Längtar till du visar upp bilder från Sagas garderob, var ska byrån bo?Lasse: Ge mig ett papper så jag kan torka mig kring munnen, ert kök är så vackert Mimmi: Tack söta du , har inte riktigt bestämt mig om rutig tapet eller ej. Men efter Beas inlägg så lutar det nog åt vitt tapet och rutiga och röda detaljer i stället. Känner med mig att det nog blir mer praktiskt när Alice säger att nä nu vill jag har rosa eller blått på mitt rum . Funderar på en slät väv som du tipsade om, e det svårt att sätta upp? och vad ligger det på i pris om man jämför med tapet?Kajsa: Blir hur fint som helst med stolarna, har ni matsalsbord redan?MM, Var du på Flower team idag? Det stod en gravid kvinna i kö bakom mig o Alice och jag fick bara en känsla att det var du , nu låter jag som en galen stalker eller något *asg*
    Byrån ska bo inne i garderoben, för förvaring av underkläder och pyjamasar.
    Kanske hinner ta en bild imorgon...
  • malins79

Bea, trevlig Midsommar! Så skönt att få lite hjälp i trädgården, det skulle vi med behöva. Vi har en oxelhäck som behöver klippas.

• malins79
    Camilla R skrev 2008-06-19 21:52:00 följande:
    Funkar Housedoctors brödskrin även hos oss som inte har ett lantligt kök, eller ser det liksom dumt ut tro?? Är så velig emellanåt och vet varken ut eller in. Giller ju egentligen Brukas modell (eftesom den är enkel) men ja, får beslutsånget sådär lite till mans....
    Jag vet inte hur HDs brödskrin ser ut.
Svar på tråden Vita tråden del 8