Vita tråden del 8
Är det någon som vet om man stoppar i sina vanliga stolsdynor i dessa eller lägger man överdraget uppepå bara?
www.cosas.se/shop/art.asp&catid=189&func=&varuid=&page=5&cpage=1&q=&s=
Är det någon som vet om man stoppar i sina vanliga stolsdynor i dessa eller lägger man överdraget uppepå bara?
www.cosas.se/shop/art.asp&catid=189&func=&varuid=&page=5&cpage=1&q=&s=
Godmorgon
Vet inte vad jag ska skriva. Renovering pågår.
Inget nytt, inget spännande.
Men varje dag kommer vi lite närmare målet.
Längtar efter piff, nystrukna textilier, ljuslyktor och ORDNING!
Snäll kusin var här med fina dörrfoder igår.
13
Spännande! Vad ska renoveras måntro?
Sunna,
Vi renoverar hallen på nedervåningen. En trång liten historia med hela 6 st dörrhål. Svårmöblerat!
Nu blir det iaf vitt, fräscht och helt ok förvaring! Hallen är ju viktig. Det första ens man möts av liksom.
Parasollfynd!
vaniljdrom.blogspot.com/
Peak
99 spänn. Hade kostat 299.
Jag har fyndat disktrasor också
vaniljdrom.blogspot.com/
numberone!
Åh, kul att se dig här!
Jättegrattis till lilla tjejen! Vilket gulligt namn ni har valt. Hoppas att ni slipper sjukhusmiljön snart och får komma hem till det mysiga bebisrummet som väntar.
Vad var det som hände? Tillstötte det något under själva förlossnningen? Du behöver inte svara om det är jobbigt. Jag har följt tråden lite sporadiskt på sistone.
Skönt att du mår bra. Starkt jobbat med vikten! Jag har ff inte gått ner ett endaste gram och det är fyra år sedan nu
livet
Glas blir precis så vasst när det kapas manuellt. Vill man ka en mjukare kant (som i clips-ramar t ex) måste glaset kapas med vattenstråle.
Det finns en liten särskild slipkudde man kan använda för att slipa av vassa kanter. Tyvärr kar jag ingen aning om vad du hittar en. Men en glasmästare borde ju ha en som du kan låna om inte annat.
malin
Kommer inte ihåg fatet tyvärr.
Paradisverkstaden är en stor keramikverstad på Öland. Kanske är det den?
www.paradisverkstaden.se/
Hej Bea!
Här är en anonym till som inte infunnit sig på några träffar hittills!
Skulle väldigt gärna vilja och det blir väl fler hoppas jag!