Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    misak skrev 2008-06-22 16:31:05 följande:
    Tänkte ha ett snyggt o tåligt papper i bänken, var kan man hitta det?
    Vet inte om det finns hyllpapper längre, men klipp till en bit vaxduk istället.
  • malins79
    juliah skrev 2008-06-22 21:21:09 följande:
    Kikar in efter en minst sagt svettig auktion, men jag vann!!!Mitt nya skrivbord. Tanken är nog att Elle ska få det så småningom när vi byggt ut, tills dess får jag njuta av den. Har letat länge efter ett sådant, de är sällsynta.
    Vad fint! På Tradera eller?
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-22 21:52:34 följande:
    juliah,Jag är helt beroende av blocket. Min man vill skicka mig på avgiftning, ett behandlingshem Hinner i alla fall inte med blockets tempo...
    Hihi, jag med.
    Min man tycker också jag är helt beroende av Blocket och Vita hemtråden
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-22 22:02:17 följande:
    Ser det framför mig! Jag har faktiskt kvar en sak från mitt flickrum. En rosarandig tradmatta som mamma och jag vävde. Den ligger i och för sig på vinden, men jag kan inte med att slänga den. Hade hoppats att jag när jag fick flickor ville ta fram den igen, men näe den passar inte in... Juliah- fint skrivbord! Har du varit på riktig auktion eller var det tradera?
    Min rosa trasmatta från 1990, ligger i vårt sovrum nu. Den har inslag av lite vitt och grått och så den passar bra där tycker jag. Den har legat på Sagas rum innan men vi behövde en matta och hon fick en annan trasmatta, passar tyvärr inte lika bra men det märker inte hon.
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2008-06-22 22:28:00 följande:
    Kajsa77... de är på neo och kommer att få stanna där i minst en vecka till... stackare.. vilken start, de som ska ligga och mysa och bara vara glada nu...
    Usch, jag blir så ledsen när jag tänker på det.
  • malins79

God morgon!

Idag måste jag stryka en massa när Jacob sover på fm. Jag hann inte med det förra veckan när jag höll på med Sagas garderob och sen har det varit midsommarfirande.

Ska bli kul att åka till Stockholm. Jag har inte varit där sen sommaren -05.

Svar på tråden Vita tråden del 8