Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

mimmi,

Men oj så läckert golvet blev. Superfint?
    Tog det lång tid att få inlagt. Vad kostade det ungefär?

• Vaniljdröm

Mimmi,

Tack! Håller på att planera men det är svårt att veta vad saker kostar egentligen.
    Ff billigare än klinker iaf.
    Förstår att du är nöjd. Det blev super!

• Vaniljdröm

Hej!
    Idag har vi varit flitiga. Exakt en vecka kvar till födelsedag och då måste hallen vara klar. Så är det bara. Helst köket med.
    Jag har precis slipat trappan. Jag målade den tre varv för något år sedan. Sedan tog färgen och orken slut. Nu har jag slipat bort alla rinningar och sånt och ska bara stryka ett tunnt lager färg till.
    Tapetsering ikväll. Målning imorgon. Hejåhå. Bröllopsdag på lördag.
    Kram till er alla som kämpar med stora och små projekt. Blir det några bebisar snart?

• Vaniljdröm

Huset ligger i kvarteret vid Fredriksbegskolan. Känner du till det?
    Väldigt många fina hus där. De allra flesta riktigt pampiga. Men detta hade varit en perfekt sommarbostad, fast lite för nära hemma liksom

• Vaniljdröm

Vi bor i norra delen av Ronneby. Men stan är ju inte så stor så jag känner väl till Påtorp och Blåbärsvägen. Höll på att "hamna" där själv faktiskt men var inte snabb nog.

• Vaniljdröm

Camilla,

Ja, det är Jotun och jag är nöjd. Men jag tror att det var Jea som hittat någon annan superfärg som endast krävde två strykningar. Hör med henne. Låter underbart!

• Vaniljdröm

Lasse

Jag leker symaskinsdoktor idag
    Maskinen har något fel på matningen då! Det kan ha fastnat damm eller ludd i den. Du kan också av misstag råkat ställa in den så att du inte har någon matning.

Svar på tråden Vita tråden del 8