-
Ja då går det säkert bra! Lite olika på olika färger säkert. Toppen att ni kan måla två gånger samma dag.Videli skrev 2008-07-05 19:48:53 följande:Jooo jag tror vi ska hinna.Vi målar första gången vid 12 tiden på fredagen, sen kan vi måla andra gången efter 6 timmar. Sen får det härda från sen fredag natt till söndag eftermiddag, så jag hoppas att det ska funka
-
Hej på er.
Idag har varit första dagen på jobbet efter semestern.
Mimma: Så söt pall! Tycker också den ska få vara blå. Förstår att det kliar i fingrarna och att du vill börja renovera. Ska bli jättespännande att följa med renoveringen! Ha så kul på bio
Bea: Så kul att ni kommit långt idag. Du ser, snart är det färdigt
JohannaJ: Fint skåp! På www.elsashem.se finns lite knoppar.
FruPuffen: Skönt att barnen är friska!
Himmelbit: Så synd med korten på datorn! Men jag håller med Malins att det är värt att kolla upp om de går att rädda.
-
Vanilj: Men fyy så tråkigt! Förstår att du gråter! Kram
Lasse: Så fin byrå!
Kajsa: Hihi jag har fullt upp att baka med två, kan tänka mig vad två små händer till skulle göra.
-
Lite nytt i min blogg. Ett fynd från Småland
-
Kul!mimmi006 skrev 2008-07-06 19:20:50 följande:Just det, vi har fått eluttag idag!
Visst är det dom där runda?
-
Mimmi och MiaMariah: Ni har för lika pres. bilder! Jag blir förvirrad!
-
Ja precis!mimmi006 skrev 2008-07-06 19:25:00 följande:Japp! Eljo renova och det har varit mycket om dem. Min pappa förstår inte alls varför man ska ta dem istället för de billigare kvadratiska. Tur att jag bestämmer här *hehe*
Min pappa förstår nog inte allt jag gör heller hihi
Ja tack!mimmi006 skrev 2008-07-06 19:29:20 följande:kanske ska byta igen till ett ansikte då! -
hihi tack sötis! Nu ser jag skillnad på erMiaMariah skrev 2008-07-06 19:45:18 följande:ja, eller så kan jag byta, jag byter ju ändå stup i kvarten
-
Himmelbit: Ja jag är supernöjd! Men det var ju ditt fynd så det är klart den är fin.
Vill se dina bord också!
Malins: Ja det måste du ju. De är så fina hyllor!
-
Magu: Det kommer att bli tjusigt med vita möbler. Jag skulle byta bort gardinerna och ha vita hissgardiner istället. Så lite pelargoner i fönstret kanske.