Vita tråden del 8
malin
Låter superbilligt ju
malin
Låter superbilligt ju
Jättegrattis MM!
Tänk att bebisen fick en alldeles egen födelsedag också
Hej på er!
Nyss uppstigen efter en hel natts slipande och fejande. Vad kul det är när man börjar se resultat även om det just nu är stökigare än på länge.
Panelen är satt. Lyckades övertala maken om panel på ena väggen vid ytterdörren också. Bakom hatthyllan.
Paket från Elsas att hämta. En bra dag!
Kan ni hjälpa mig. (Hallmålning)
Jag har målat trappan i halvblank färg. Glans 45.
Väggarna blir samma nyans men glans 7 istället.
På väggarna vid ytterdörren och vid trappan har vi panel på väggen. Vilken glans ska det vara på den? Samma som väggarna? Eller avtorkningsbar, 45, som trappan?
Nu måste jag få klaga lite på Elsas som jag egentligen gillar mycket.
Jag handlade på rean, en ljusstake, det stod att det bara fanns en kvar. Hade gärna haft två men beställde det sista exemplaret.
Gick senare in och tittade och då fanns den inte att beställa längre eftersom jag beställt sista.
Nu finns den ute på rean igen i ett exemplar men nu kan/vill jag inte beställa en till eftersom frakten är så dyr.
Lite lurigt att göra så faktiskt tycker jag. Är det meningen att man ska stresshandla bara för att man tror att det är sista exet liksom?
Ni har säkert rätt om Elsas.
Inte meningen att vara sur. Grejerna var fantastiskt fina. Det ska bli så roligt att piffa och fixa i hallen. Börjar se ett slut där nu.
Hej vänner!
Vilken ljuvlig liten tjej ni har, numberone. Grattis till goda nyheten.
Bröllopsdag
vaniljdrom.blogspot.com/
MM
Åh, välkommen hem!
Vilken underbar liten bebis. Och mitt favoritnamn också!
Lycka till!
Får jag lov att böla lite?
Jag steg upp tidigt imorse och har precis lagt sista handen vid målningen av trappan.
Förmanat fyraåring att absolut inte röra den åtminstone tusen ggr. Två sekunders ouppmärksamhet och ungen är borta!!!
Hittar honom på ovanvåningen. Ett litet fotsteg på varje trappsteg. En ovanvoning full med färg av händer och fötter. Och en morgondag av slipning, spackling av trappan. I bästa fall. Om färgen har torkat.
*gråter*