-
Hej Mia, har efterlyst dig!MiaMariah skrev 2008-05-07 10:37:46 följande:Hej flickor! Inte varit inne på en dryg vecka, vad jag missat?
-
Misstänkte det, min mamma har haft tre engelska cockrar, nu har hon en CavallierFotograf Karlander skrev 2008-05-07 10:38:44 följande:Tack Det är en Cockerspaniel
-
Vad gillar ni bondrockoko?
Tänkte på stolar i den stilen, fint eller fult? Vad med ett matbord i senast Lantliv som var den stilen (huset från Gotland). -
Låter spännande!lillafruluva skrev 2008-05-07 10:53:41 följande:Oj, och jag ska hoppa in i duschen, verkar ha hittat ett forum som går att hantera och passar
-
Finns det några bra erbjudande på Lantliv?
Mamma fick 6nr av mig i julklapp så detta nr som kommer nu är det sista. Jag känner att jag skulle vilja ha den själv, har ju lånat hennes men det är inte detsamma att få tidningen nån vecka efter utgivningsdag. -
Jag gillar med svängda ben. Hade tänkt vita stolar med volangdynor. Nu har jag något nytt att leta efter på Blocket och på secondhandbutiken. "Behöver" ha 6st.Truffles skrev 2008-05-07 13:11:12 följande:Jag tycker att de svängda benen kan vara jättefina. Vem var det som hade länkat till någon som målat en massa stolar i olika färger? Det var ju snyggt men kanske inte så vitt som många här vill ha det. Hoppas att om det görs ett stängt forum att det inte läggs på Facebook då jag vägrar fastna på ännu ett forum...
-
Nu glömde jag bort vad jag skulle skriva när jag läste om Lars.
Jag tror att det är nån som följer denna tråd eftersom vi brukar skämta om "Ove" men det är väldigt olustigt, känner med dig Mimmi.
Jo just det, nu har jag beställt 7nr av Lantliv. -
Jag tog faktiskt det som var på deras hemsida.LinaoMatilda skrev 2008-05-07 20:28:54 följande:Malins: Hittade du något trevligt erbjudande på tidningen?
-
God morgon!
Skönt att du fått reda på vem det är Mimmi, även om det är olustigt!
Fint väder idag igen, jag kanske tom ska våga mig på att ha bikiniöverdel idag. -
God morgon!
Idag får jag nog smörja in mig, brände mina stackars axlar igår!
Skulle behöva dammsuga men jag vill hellre vara ute i solskenet, kanske dammar idag och dammsuger imorgon bitti när Marcus är hemma.
Vi behöver klippa vårt gräs och landen behöver rensas.