Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

numberone skrev 2008-05-08 10:45:04 följande:
    hej tjejer!!Är lite sugen på en tidning och ni är ju många som har lantliv här... jag har tidigare haft Sköna hem under en test period men jag tycker bara det är en himla massa reklam... är det likadan i lantliv?
    ja men bättre reklam... sköna hem har jag sagt upp... trött på alla moderna hem.
  • MildaMaränger

åååååååååååååååå vad irri

Har skickat in en prenumenation på lantliv och det nya numret ska komma nu, men eftersom det är första numret så dröjer det längre. så nästa fredag... kul... vilken bra start... jag som ska sitta på ett tåg i 5 timmar nästa onsdag. suck

• MildaMaränger

Det var jag som la den där... tyckte att den passade bäst... sen så får de väl flytta den om de vill

• MildaMaränger
    Smultron och glass skrev 2008-05-08 10:52:33 följande:
    Åh, vad irriterande!
    lutar åt att köpa det nya numret ändå
  • MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-05-08 12:18:21 följande:
    MM,Snyggt omslag på boken. Hoppas att den är bra!Åh, jag älskar "Saxifraga". Så sött!Har ni en liten trädgård till er lägenhet?
    ja en liten än... bilder kommer så snart den är i ordning.

Idag ska jag åka ner en sväng till Råå och småbåtshamnen. Ska köpa mig en stor glass och njuta av den lilla inredningsbutiken som finns där. Myyyyys
  • MildaMaränger
    aneka skrev 2008-05-08 13:05:11 följande:
    här vet ni säkert..... har pappelina en viggo star matta som bara är röd med vita stjärnor?
    kolla pappelina.se eller tradera
  • MildaMaränger

hehe... mors dag? jag ska också ha present...ehum... få.... undrar om Himla har något fint att erbjuda..

Svar på tråden Vita tråden del 8