Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vita tråden del 8

som ni ser på stavningen så är jag trött

umbro:Råvitt har lite grått i sig

• Tjock kulan

Hejsan

Lasse: Krya på dig, när man var liten så var det serietidningar och glass när man var sjuk nu som vuxen är det nätshopping .

Mimmi:Soffan är ju bedårande varför finns det aldrig sådana sötsaker i Skåne.

Himmelbit: Ja vem behöver träna när man har ett krypande barn i hemmet . Vilken fin vaxduk, är det linnestruktur på den eller ser jag fel?. Kanske skulle ta ett besök till Stoff o Stil o kolla gillar att ha lite att skifta med i köket men har inte hittat någon vit ännu.

MrsQ: Tror att Det ljuva livet har en trollhassel gren uppsatt men tror inte att den var vit.

Numberone: Vilka söta sängkläder, har ni tagit reda på könet?, det har jag nog missat

• Tjock kulan

Himmelbit: Behöver du fråga? , klart vi vill

• Tjock kulan

Hej tjejer
    Vår dator är nog på väg att ge upp , precis när himmelbit skulle visa sitt skåp igår började den hacka. Bara att stänga ner, ja ja vill i alla fall säga att ditt skåp var så fint Himmelbit, ser ut som en gamal skrubb eller skafferi dörr, underbart. Nu ska jag skumma lite

• Tjock kulan

Mimmamum: Vilka godisbitar du visar, så söta, muggarna är ju så fina.

Lynn: Grattis till bebben

Numberone: FIIIN skylt, har själv laddat ner det typsnittet men då vi inte har skrivare hemma så mejlade jag det jag ville ha utskrivet till min mans jobb, men när det kom ut ur skrivaren så var det ett helt annat typsnitt , varför blir det så?, grrrr.

13 år emellan: Hoppas din j*kla nackspärr släpper snart det gör ju så ont, grattis till jobbet, jag har oxå varit på intervju idag får se om jag har samma tur som dig och får den tjänsten jag sökt

Ang Ellos stolarna, så var jag in om Jysk en snabb sväng idag och där sålde de samma typ av stol för 350 kr det var väl billigt. Hittade även söta små burkar typ de som Panduro säljer, men det blev inget köp då jag inte vet vad jag ska ha i dom , vad har ni i era fina burkar?. Blev däremot lite kär i ett zinkkar med trähandtag det blir nog en sådan framöver till altanen .

• Tjock kulan

Himmelbit: F*n, känns som att mitt nyckelskåp aldrig kommer att bli klart , får reka i bland släkt o vänner efter en skrivare.

Kajsa: Trist med lillan men försök ändå sova det lilla du kan, ja stolarna fanns i vitt.

• Tjock kulan

Himmelbit: Åh vad glad jag blir, du är lika snäll som Birk o Kalles mamma som skickar gamla sy mönster från 50-talet till kajsa .

Mimmi: För ett tag sedan hittade jag ett litet skåp på en loppis för en hundring, det hade ett gulligt litet gammalt lås och nyckel och genast rasslade det till i pyssel hjärnan. Skåpet är nu målat sedan en tid tillbaka och Himmelbit o Kajsa förklarade hur jag skulle ladda ner typsnittet till texten som jag ska skriva på dörren. Men det funkade inte på makens jobb skrivare så nu är jag tillbaka på ruta ett igen . Men som tur är så verkar det som att Himmelbit kan rädda mig så jag får ett färdigt skåp någon gång

Kajsa: nej inga stolar för min del, vi har köpt en teak grupp till altanen och till nästa år får jag se om det blir däckstolar eller en hängmatta som ska inhandlas

• Tjock kulan

DLL: Måste ju säga att du har svart bälte i att hitta blocket fynd , får nog ta och flytta högre upp i landet så man kan lägga rabarber på alla fina skåp du visar

• Tjock kulan

DLL: , jag bor i skåne strax utanför Milda Marängers hemstad .
    Du ser att du är poppis (Lasses kommentar ), kanske ett blivande extra knäck?, 30% per skåp i provission

• Tjock kulan

Mumberone: Kommer att bli så fint

Svar på tråden Vita tråden del 8