Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    juliah skrev 2008-06-29 19:36:14 följande:
    malins, jag missade att säga hejdå till dig, det var inte meningen men jag trodde att alla skulle med till Syster lycklig.
    Det är ingen fara. Jag trodde också att jag skulle dit, men det tog lite längre tid för M att ta sig från Skansen till Humlegårdsgatan än vad han trodde, sen var barnen jättetrötta efter en dag med karuseller, fiskdamm och alla djur så de sov i bilen och det behövde de och J brukar vakna om bilen stannar, därför stannade jag inte vid Syter Lycklig. Jag är ändå nöjd med alla inköp jag gjort. Blev en hel del till slut.
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-29 19:37:50 följande:
    Tack! Ja något bättre än den gamla! Jag visste inte heller att du skulle försvinna där efter Bruka. Så jag missade ocksåa tt säga hejdå.
    Jag var på Ikea i lördagskväll och skulle köpa Ingolf vita barstolar men enligt Marcus skulle de inte få plats i bilen hem, så jag måste snart till Ikea i Jkpg, då får jag ju en anledning att besöka Iems och spana in allt fint dom har
  • malins79
    lasseliten skrev 2008-06-29 19:23:08 följande:
    Numberone - grattis till Ellen! Har tänkt massor på er. Åh, jag är så sur, tydligen missade försäljaren på Hans Mikaels att lägga ner ett fat till en kruka jag köpte på sthlmstrippen. Får se hur de tänker lösa det...Mimmi - På något sätt är det faktiskt skönt att höra att det är fler som är bakis Kajsa - det var definitivt värt det. Dansade hela natten Eller ja, fram till kl 1, sen drog jag mig sakta hemåt...*vuxenpoäng*
    Åh, vad trist. Hoppas dom kan skicka ett till dig!
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-06-29 19:52:00 följande:
    Ja absolut!  Och AnnaK Heminredning på väster. Väldigt lik Syster Lycklig!
    Jag har aldrig lyckats ta mig till AnnaK.
  • malins79
    FruPuffen skrev 2008-06-29 19:57:03 följande:
    Vad kul att åka dit! Och roligt med stolarna också!
    Ja visst är det. Vi har haft barpallar, de man kan snurra på tre ben fr Ikea innan i köket. Men tog väck dem för ett halvår sedan för att Jacob ibnte skulle välta dem över sig.
    Vill mycket hellre ha de vita Ingolf som kommer att passa bra till vårt köksbord sen som också har kryss på stolsryggen och som ska målas/lackeras vita.
  • malins79
    mimmamum skrev 2008-06-29 19:54:44 följande:
    Kikar in en snabbis för att tacka för igår! Jättekul att träffa er alla! Shoppade en hel del roligt till kommande huset! Att ta sig från Sickla till Bromma för två lantisar var ett äventyr!  Men nu är vi hemma igen trötta och nöjda!Nu ska jag ner i källaren och måla!Stooor kram till er också Numberone, hoppas lilla Ellen får komma hem snart!
    Vad ska du måla för något *nyfiken*
  • malins79
    Smultron och glass skrev 2008-06-29 20:08:44 följande:
    Lasseliten: Nämen vad typiskt då! De skickar säkert fatet till dig utan problem. Vad bra att du hade roligt på festen (så att du inte lämnade oss i onödan menar jag ).Malin: Jag missade också att du försvann där efter Bruka. Men Syster Lycklig finns ju på nätet också.
    Jag ska kolla in Syster Lycklig på nätet när J somnat.
Svar på tråden Vita tråden del 8