• JeaJea

Vita tråden del 8

misak skrev 2008-06-12 14:51:34 följande:
    Jag behöver hjälp med att hitta två tygpåsar till sönernas napp/gosedjur och snuttefiltsförvaring. Helst i blått-vitt, men annat är också av intresse, bara det inte är rosa/rött!Var kan jag hitta det?
    hör med kajsa, hon vet nog
  • JeaJea

jaha, skrev just ett långt inlägg som försvann. Har ny dator som beter sig skumt.

Var på fest ett övercoolt hem i lördags, lånade en tiramisufilt som jag fick när vi skulle gå hem (han reklambyråkille, hon har inredningsbutik, hemmet blandning mellan dansk bohem hd-stil och retro. överallt fina kuddar, plädar, vaser och målade golv, feta ramar...o.s.v...) tar med kameran nästa gång.

• JeaJea
    mimmi006 skrev 2008-06-16 22:32:01 följande:
    Å gör det! Var den hemvirkad eller finns de att köpa? Vad kul att känna så estetiska människor
    hon hade köpt den på loppis, hon går minst en gång i veckan och hade givetvis massor med kanonfynd hemma
  • JeaJea
    mammaninna skrev 2008-06-16 22:42:25 följande:
    jezzika: jag vet hur jag hade gjort.. jag hade satt panel längs taket å målat den vit, sedan hade jag förmodligen slipat å lutat golvet eller lätt-pigmenterat det så det blir ljusare. jag hade tapetserat rummet med småblommiga tapeter som går i ljust rosa. det hade fått stå en pelargonia i fönstret i en åldrad lerkruka med porslinsfat... *drömmer*...har aldrig vart här förut, finns det rum för en till..?
    välkommen hit!
  • JeaJea

Godmiddag!

Vaniljdröm skrev 2008-06-17 10:10:30 följande:
    Hjälp!Det tar emot att skruva i nya ytterdörren Men samtidigt gillar jag vår emaljerade namnskylt.Vad tycker ni?vaniljdrom.blogspot.com/
    matt-tejp håller väldigt bra.
    lillafruluva skrev 2008-06-17 10:40:36 följande:
    Jag har en del tygrester kvar här hemma, kan ni inte bombardera mig med tips om vad jag kan sy av dem.. mest pastelliga färger från Stoff&Stil är det..
    lapptäcke till bebisen?
  • JeaJea

oj nu blir jag nyfiken, hur ska ni göra då, är det så att du ska sälja till dom på kommision eller får du procent eller lön eller vad? önskar någon ville göra en webshop till mig, jag hinner inte.

LinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:43:20 följande:
    Tack Butiken med varor finns ju redan, så det är bara jag hinner få upp den på nätet och fotografera och fixa allt med post o.s.v. så kommer den igång. Ja det är inredning, sånt som vi gillar här
  • JeaJea

Ska du bygga upp sidan helt själv eller har hon köpt någon färdig lösning?

LinaoMatilda skrev 2008-06-23 16:30:29 följande:
    Tack för alla gratulationer Känns jätteskoj! Ja rabatter är ju kul JeaJea: Vi gör så att jag sköter allt med nätbutiken men det är ju då hon som äger den. Jag får en provision för det jag säljer och så får jag själv köpa till inköpspriset. Hon betalar alla kostnader som t.e.x. förpackningsmaterial och liknande. Vi börjar såhär och så ser vi hur det går. Om ingen köper något av oss så förlorar ju ingen på det, förutom min tid jag lagt ner. Jättebra för både henne och mig, hon får mer kunder och jag får varor att sälja
  • JeaJea

Trollens mamma skrev 2008-06-23 18:00:10 följande:

LoM:Ylva Skarps brädor har jag försökt få tag i,men inte lyckats.Vore kanske nåt att satsa på?
    cosas har ensamrätt på nätet
Svar på tråden Vita tråden del 8