Inlägg från: Kaktus76 |Visa alla inlägg
  • Kaktus76

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-05-16 17:17:14 följande:
    Kaktus,Vet ej! Mina bilder hamnar automatiskt bredvid varandra när jag klickar upp till fullskärm.
    Ok.Tro vad det beror på att mina hamnar under varannFundersam??
  • Kaktus76
    Tjock kulan skrev 2008-05-16 21:33:24 följande:
    HejsanHar haft en helt underbar dag med familjen, varit på picknick i solen och tittat på djuren i hembyggdsparken i Ängelholm, därefter kört via Hallandsåsen och drömmt om alla vackra trähus. Avslutade dagen med fika på italienska vägen med en underbar utsikt över havet och Båstad. OCH som om inte det var nog så förgyller lilla Alice mammas dag genom att säga; mamma , trodde det var en tillfällighet men icke, mamma sades upprepade gånger idag, blir helt varm i hjärtat. Dagen avslutas dock lite mindre trevlig, har en person som varit inne på min sida som jag inte vill ska ha tillträde till min sida o bilder, hur gör man om man vill spärra sin sida för oinbjudna gäster?, någon som kan hjälpa mig.Milda; Då vet du vad som väntar dig nu efter ett besök hos Julia, men med den beskrivningen du ger så kan du inte ha blivit avskräckt från livet med småbarn tvärt om Fru Puffen: Fint piff i gästhusetKajsa: Fin fina olivträd
    Du kan spärra specifika medlemmar också om du skulle vilja det. Då behöver inte dom som du vill ska kunna komma in på din sida bli "utlåsta"

Nä dags för hockey match!!  Ha en fortsatt tevlig kväll!!
  • Kaktus76
    MiaMariah skrev 2008-05-17 15:28:14 följande:
    Smultron - Starkt! Jag skulle behöva ta tag i min fobi över råttor och möss, ryser bara jag skriver orden.Kajsa - Verkligen kanonfina!Kaktus - Välj små bilder om du vill att de ska hamna bredvid varandra. Mellan och stora bilder hamnar under varandra.mimmi - fina loppisfynd! Vita tycker jag
    Aha...är det så enkelt. Ska pröva det i nästa inlägg!!  TACKAR för hjälpen.

Mitt nya fynd finns i bloggen. Välkomna!!!

www.nutresnartfyra.blogspot.com
  • Kaktus76

TACK för era vänliga ord om skåpet. Jag längtar också tills att det är färdigmålat
    Ska snabbt slänga i mig lite frukost och gå och fortsätta måla.

Idag ska sonen på maskeradkalas,han ska var utklädd till Emil i Lönneberga,så gullig i dom kläderna.
    Här blåser det jättekallt så det blir till att vara inne och pyssla sedan. Som tur är så har vi ingen snö iaf. Usch för att det ska snöa i mitten på maj

Ha en bra dag allihopa!!!!

• Kaktus76

Ser att ni pratat bröstpumpar. När vi liks är inne på bröst........ så tänkte jag höra om det är någon som har provat ammningste? Isf tyckte ni att det fyllde sin funktion,blev det ett bättre resultat av mjölkproduktionen?

Hade problem med ammning på A och skulle så gärna vilja att det funkade denna gång!

• Kaktus76

Godmorgon!!!

TACK till er som kommenterat om mitt skåp. Det värmer och är kul att läsa!

Här regnar det i dag,grått och trist. Inga planer finns på schemat heller,ganska skönt att bara vara..... 

Sylt: Ska du vara m i Lantliv-KUL och ett stort GRATTIS!!! När isf?

Ha en bra dag!!

Svar på tråden Vita tråden del 8