Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2008-07-01 10:39:52 följande:
    Anton... så det fungerade med ananas? Kanske inte sätter igång nå men kanske puttar ner den lite..Malins79.. Ett stort lycka till!
    Hanna E skrev 2008-07-01 10:33:50 följande:
    Lycka till idag Malins!
    Tack!
  • malins79
    Ninizen skrev 2008-07-01 11:53:03 följande:
    Hej hej tjejer!!Kikar in en snabbis. Måste kolla MM:s status. Möjligtvis att du var inne och slet nu, men icke. Aja, det har bara gått en dag över bf....  Det där med födelsedagar...Jag, min mamma och min pappa och min fd sambo var alla födda på samma dag. Konstigt hur det kan bli ?Jag kan nog bara hålla med om att det är roligare att fylla på en egen dag!  Så vi får hoppas att liten kommer dagen innan eller efter för dig MM.Grattis Anton!! Vem är det som har ett vardagsrumsbord som har upphöjda lister i kanterna? Om ni förstår min förklaring, haha. Eller om ngn annan har tips på snygga soffbord.
    Jag har haft ett, men sålt det på Blocket.
    Tror Det ljuva livet har det, men är inte helt säker.
  • malins79

HEj på er! Jag kan ju säga att få jag det jobbet som jag var på anstälningsintervju på så är det ofattbart. Jag blev supernervös och jag kunde verkligen inte "sälja in" mig själv. Men nu är jag en erfarenhet rikare iallafall. Ska läsa ikapp nu.

• malins79

Tack Bea för uppmuntrande ord.
    Nu har jag iallfall varit på en anställningsintervju, så då vet jag hur det går till om jag ska gå fler gånger.

• malins79
    MiaMariah skrev 2008-07-01 19:17:49 följande:
    malins - du såg kanske inte min fråga, hur gick det på intervjun?videli - säger nog som malins men snygg!
    Jo, jag har inte hunnit svara. Jacob var tvungen att sövas.
    Jag skrev ett inlägg tidigare att det gick jättedåligt. Blev supernervös och kunde inte komma på vad jag skulle säga. Min röst lät helt annolunda, men som sagt nu har jag testat att gå på anställningsintervju. Jag fick frågan "berätta om dig själv" och jag fick hjärnsläpp. Sen när jag sa att jag hade två barn och han frågade hur gamla och jag svarde 1 och 4 så sa han "så pass små" och noterade det på min ansökan, det gjorde mig jättenervös.

Gulligt av dig att fråga.
  • malins79
    Videli skrev 2008-07-01 19:27:32 följande:
    Det frågade jag inte, men hon har bara haft den i en övernattningslägenhet så den är väldigt lite anv. och hon ville ha 4 000 kr och jag har prutat ner den till 2500 kr...
    Då skulle jag nog köpa den.
Svar på tråden Vita tråden del 8