• JeaJea

Vita tråden del 8

Tack LoM, min man har börjat i jomla till mig men det går trögt, för mycket annat att göra. Jag har tänkt göra det i 2 år...snabb, nja...

LinaoMatilda skrev 2008-06-23 17:16:41 följande:
    En gratisverison som finns på nätet. www.wosbee.com
  • JeaJea
    JeaJea skrev 2008-06-23 18:04:48 följande:
    Trollens mamma skrev 2008-06-23 18:00:10 följande:
    cosas har ensamrätt på nätet
    men man kan ju ringa någon av deras andra återförsäljare och be dem skicka.
  • JeaJea

Nu ska jag vara jättekrass. (ser det ur arbetsgivarsynvinkel) Om du tyckte det var skönt i början och inte har sagt eller gjort något för att förändra så tror de nog inte du kan bättre och sätter dig på enklare uppgifter. Så gör jag med praktikanter eller personal som inte håller måttet. Man måste ta tag i saker annars tror folk att man inte kan. Om jag inte minns helt fel så var det väl likadant på din förra arbetsplats och du verkar vilja vara någon annanstans hela tiden, det kanske är önskan om att göra något eget som stör dina tankar.
    Hoppas du kommer på vad du vill och satsar på det helhjärtat oavsett om det är som anställd eller egen.
    Du får gärna fråga mig ang att driva eget messa isåfall.
    Om du tycker en arbetsuppgift är trist som t.ex. att vattna blommor så tänk istället att det är ju toppen att få betalt för en sån simpel sak som det.
    Kram & ha en bra dag på jobbet.

Peak skrev 2008-06-24 10:07:09 följande:
    jag tyckte den var jättefin, ser verkligen ut som en läsfåtölj!Smultron och glas, 13 år emellan, Ankmor - jo jag måste nog säga till dem nu, känner att jag inte vill gå hit ens! Men känns också som att det är lite mitt eget fel när jag inte sagt till här att de borde ge mig mer uppgifter och att jag inte sagt till bemanningsföretaget att jag haft för lite att göra...(tyckte det var lite skönt i början).Känner en på ett annat bemanningsföretag som jag pratat lite om annat jobb med, ska ringa henne idag tror jag!! Tack för stödet!
  • JeaJea

Så menade jag absolut inte. Det var du som skrev att du tyckte det var skönt i början och som skriver om hur du vill starta eget. Jag tolkar det som att du inte trivs och då gör man oftast inte ett bra jobb. Du kan inte ändra på andra men däremot dig själv och din inställning. Jag försöker ha förståelse för dig och bryr mig, därför svarar jag, inte för att trycka ner dig.
    Du kan knappast ändra på deras dåliga kommunikation.

Peak skrev 2008-06-24 10:39:21 följande:
    oj vad det här kändes dubbelt...både trycka ner mig i skorna och peppa lite.Känns lite som "sluta klaga - vi orkar inte höra..."Bara det att det känns som att man kan prata om det mesta även om det inte gäller inredning här och få både råd och stöd...Svårt att förklara här också hur det går till, men det verkar vara dels dålig kommunikation mellan cheferna, den ena kanske tror att de andra ger mig uppgifter osv. Och om jag är så usel att jag bara klarar av att vattna blommor och koka kaffe borde de väl istället avskeda mig. Kändes lite hårt..Men jag ska vara tacksam att jag har ett jobb och rycka upp mig och inte gnälla här hos er längre.På min förra arbetsplats fick jag sparken för att min chef försökte skydda sig själv och slippa bli avskedad själv, vilket han sedan blev p.g.a mig och mina kollegor som talade om för ledningen hur han höll på, tyvärr för sent för min del...Måste t.o.m gå och torka en tår nu...over and out!
  • JeaJea

så gulliga!
    Du får komma hit och hälsa på igen,
    jag brukar få igång gravida

MildaMaränger skrev 2008-06-25 14:20:12 följande:
    Fyndade i dag på Lindex kan man säga. Hade ju en check på 50:- och så var det tydligen 25% på allt bad så jag shoppade badbyxor till grodan för 2kr!nu vet jag ju inte om det är en tjej eller kille men man kan ju byta... köpte dessawww.lindex.se/SE/Products/Product.aspx...
  • JeaJea

konstigt det där såg ut, alltså vi fikar och sen så får de åka in...inget annat alltså.
    vet var det finns rosa ljus också. hm men fika var det ja...

JeaJea skrev 2008-06-25 15:01:15 följande:
    så gulliga! Du får komma hit och hälsa på igen, jag brukar få igång gravida
  • JeaJea

Välkommen
    det kanske är kanelbullar med vaniljkräm på som är tricket

Anjo2 skrev 2008-06-25 15:19:33 följande:
    haha då tar jag en tur till dej oxå då om det går bra!!
  • JeaJea

ÅHHH! helt underbart fint!

FruPuffen skrev 2008-06-25 20:27:58 följande:
    Ok! Här kommer köket före o efter kakelmålningen!
  • JeaJea

Ha en kanonbra Stockholmsträff. Hoppas ni hittar på mycket kul, att vädret är bra och att ni har sköna skor på er
    Lycka till med shoppingen.

Svar på tråden Vita tråden del 8