Vita tråden del 8
Tack LoM, min man har börjat i jomla till mig men det går trögt, för mycket annat att göra. Jag har tänkt göra det i 2 år...snabb, nja...
Tack LoM, min man har börjat i jomla till mig men det går trögt, för mycket annat att göra. Jag har tänkt göra det i 2 år...snabb, nja...
Nu ska jag vara jättekrass. (ser det ur arbetsgivarsynvinkel) Om du tyckte det var skönt i början och inte har sagt eller gjort något för att förändra så tror de nog inte du kan bättre och sätter dig på enklare uppgifter. Så gör jag med praktikanter eller personal som inte håller måttet. Man måste ta tag i saker annars tror folk att man inte kan. Om jag inte minns helt fel så var det väl likadant på din förra arbetsplats och du verkar vilja vara någon annanstans hela tiden, det kanske är önskan om att göra något eget som stör dina tankar.
Hoppas du kommer på vad du vill och satsar på det helhjärtat oavsett om det är som anställd eller egen.
Du får gärna fråga mig ang att driva eget messa isåfall.
Om du tycker en arbetsuppgift är trist som t.ex. att vattna blommor så tänk istället att det är ju toppen att få betalt för en sån simpel sak som det.
Kram & ha en bra dag på jobbet.
Så menade jag absolut inte. Det var du som skrev att du tyckte det var skönt i början och som skriver om hur du vill starta eget. Jag tolkar det som att du inte trivs och då gör man oftast inte ett bra jobb. Du kan inte ändra på andra men däremot dig själv och din inställning. Jag försöker ha förståelse för dig och bryr mig, därför svarar jag, inte för att trycka ner dig.
Du kan knappast ändra på deras dåliga kommunikation.
så gulliga!
Du får komma hit och hälsa på igen,
jag brukar få igång gravida
konstigt det där såg ut, alltså vi fikar och sen så får de åka in...inget annat alltså.
vet var det finns rosa ljus också. hm men fika var det ja...
Välkommen
det kanske är kanelbullar med vaniljkräm på som är tricket
ÅHHH! helt underbart fint!
Ha en kanonbra Stockholmsträff. Hoppas ni hittar på mycket kul, att vädret är bra och att ni har sköna skor på er
Lycka till med shoppingen.
kolla in det här huset, vi var på visning i söndags
common.capitex.se/common/capitex/misc/popup.aspx&OBJGUID=3HIRCND5TI1PDO23&OBJTYPE=CMVilla&skin=malmpersson&objds=CAPITEXSS_LOKAL