• Enji

Vita tråden del 8

Bea-> att du inte blir krönikör.. gud, så roligt

• Enji

Gomorron

Trevlig resa till alla som reser till Sthlm idag

Själv, tänkte jag och barnen åka till min syster idag. Verkar vara bra för det ser ut att bli regn.. Hon var i Gekås i veckan och fick med sig fodrade regnkläder till mina barn. 159:-/set.. billigt och bra. Hoppas jag att de är fina också.

• Enji
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 06:24:18 följande:
    god morgon.... ananas och färdknäpp funkar visst. Värkar sen klockan 4 ... men vi får se om det räcker till bebbe
    Åh vad roligt...hoppas det kör igång på riktigt nu
  • Enji

Gomorro

Gäsp, måste ta tag i den sövande nattamningen...bra tips mottages tacksamt!

juliah-> halv fem e ruskigt tidigt!.. halv sex här idag iaf.

malins-> här blir det också städning idag...

• Enji

Jo, jag skulle vilja sluta nattamma iaf...hade varit skönt med en mer sammanhängande sömn kan jag känna.
    Med nr.1 gav jag vattenflaska..men det tog sådan tid att sluta. Han var 14 månader när jag slutade amma helt. Funderar på att låta mannen ta henne nån natt. Men jag har lite svårt med det också Generad Kanske ska försöka med vatten då..
    Tösen somnar också om himla lätt..hon sover brevid mig vilket säkert också kommer försvåra saken. Suck..

• Enji

Tack för era funderingar ang. amning.. får ställa en liten vattenflaska vid sängen ikväll.

Tänker på MM..

• Enji

Åhhh, grattis MM! Skönt att hon slapp vara på sjukhuset så länge med värkar..

• Enji

malins -> säger som juliah.. KÖP! blir jättefin och skitbilligt med

• Enji

Gomorron tjejer

Här har det varit en helg i amningens tecken Försöker som sagt att få lillan att sluta amma på natten. Mannen tog helgens nätter.. första natten var ju inte så kul. Såååå ledsen hon var.. jisses. Jag klarade av att höra på det till 04.45 sen kunde mitt mammahjärta inte mer. 
    De två följande nätterna har gått betydligt bättre. Hon vaknar men är inte alls så ledsen. Runt kl.03 verkar vara jobbigast..då har hon varit ledsen. Men jag håller mig och får
    henne att somna om istället.. puh, sicken jobbig grej! Men samtidigt skönt att inte behöva amma under natten.

juliah -> Trevligt med en SMEG!!

Bea -> jag tror absolut på kakel i fönstret!

Lina -> *vinkar*

Hanna -> Ring in!!

• Enji
    JeaJea skrev 2008-07-07 09:18:36 följande:
    så har vi, jag tycker det är fint. Har satt en kant runt fönstret också. kan visa bild sen, laddar batterier nu.Bra val julia, jag väntar fortfarande på vår.ha en bra dag!
    Ja tutade på dig häromdagen när jag körde förbi dig när du plocka fram blommor Skrattande
  • Enji
    LinaoMatilda skrev 2008-07-07 09:30:13 följande:
    Enji: Hej! Fy så jobbigt för er, men det går säkert snart över och då sover ni alla bättre!
    Ja, det ser vi alla fram emot.. så skönt det ska bli!
  • Enji

Nä..tror jag ska putsa lite fönster minsann. Solen visar deras fina sida om man säger  

• Enji
    juliah skrev 2008-07-07 09:34:59 följande:
    Enji, heja heja! Det där klarar ni galant!Frupuffen, de är tokförkylda, maken likaså.Antingen vitmålat eller lutat vitoljat och lackat golv. Jag kan inte bestämma mig, ska få lite prover av golvkillen i veckan. Vi lejer bort det jobbet, så skönt!
    Tack, behöver lite hejarop
  • Enji

Tack snälla ni.. ja, det gäller att inte ge efter för de små.

Fick tagit nästan alla fönster på insidan på nedanvåningen innan lillan vakna. Såå skönt! ..och så mycket finare det blir. Ser få rent och fint ut!

• Enji

gomorron Här står det möhippa på schemat idag, för min syster. Ska bli jättemysigt...ska dessutom lämna bort båda barnen för första gången samtidigt. Första gången vår son ska sova borta också.. Nu vaknar lillan...

• Enji

Asch nu liknar ju mitt inlägg Beas...inga radbrytningar..

juliah -> såg dina bilder igår. Det kommer bli super!

sylt -> grattiskramar till lille Ville

Mia-> finfina foto du visar

• Enji

Tack...nu bär det av på överaskningskul möhippa Önska oss lycka till!

Svar på tråden Vita tråden del 8