Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-07-13 20:08:19 följande:
    malin, Jättefint!!! Men vad har hänt med PLUS? Jag kan inte citera
    Jag kan citerar.
    Tack, jag är så glad att det blev så bra som jag hade tänkt.
  • malins79
    Det ljuva livet skrev 2008-07-13 20:44:44 följande:
    Vad kul med en pulpet, de är ju så fina! Härligt med bra skick också.Här kommer den, spegel som kompisen som fick bordet ska ha i sitt vardagsrum.*attans vad svårt det är att fota speglar*
    Vad du är snäll som målar och ger bort!
    Den blev fin!
  • malins79
    Kajsa 77 skrev 2008-07-13 20:45:30 följande:
    Malins79 - Jättefint sovrum! Dörren blev kanon!
    Tack.
    Nattönskan skrev 2008-07-13 20:46:43 följande:
    Jag måste se om ni kan hjälpa mig. Har settat ett par kvällar o letat efter en blogg som har ett rum för en tjej som hon gör om från flickigt rosa till lite mer svarta detaljer. Jag har letat o letat men hittar den verkligen inte. Är det någon som har en aning om vilken blogg det kan vara? Ha det så bra!
    Inte en susning, tyvärr.
  • malins79
    Det ljuva livet skrev 2008-07-13 20:50:25 följande:
    Tydligen så har jag nått behov av att måla. Det är så kul att hjälpa någon som inte har mycket pengar som helst att röra sig med och inte har varit så intresserad av inredning förut.
    synd att du bor så långt bort, annars kunde du fått hjälpa mig att måla.
  • malins79
    Videli skrev 2008-07-13 23:52:57 följande:
    Åååå en helt annan fråga... Vad kör ni för bil? Måste köpa en och vet inte riktigt vad jag ska ha. Den kan nämligen inte kosta alltför mycket. Helst hade jag ju velat ha en Volvo CrossCountry eller en Volvo XC men dom är för tok för dyra just nu, men är inne på en fyrhjulsdriven bil...
    Vi har en Volvo XC70 automat och diesel, är supernöjd.
  • malins79
    JohannaJ skrev 2008-07-14 08:01:29 följande:
    Vart hittar jag fin hallmöbelserie i vitt?Mio hade fina förut men inte nu längre... Har Åhlens?
    Åhlens har haft iallafall.

Jag med flera har målat om Ikeas Leksvik till vitt.
    Ommålad Leksvik
  • malins79

Bea, förstår att det känns pirrigt när man ska sälja det man sytt själv, men är det lika fint i verkligheten som på bild så behöver du inte oroa dig!

Vanilj, det var inget dåligt handarbete du ska påbörja!

Lillafruluva, låter klokt att ringa till BM

• malins79

Himmelbit, jag drömde om dig inatt!
    Du och din familj skulle flytta söderut och lämna ert hus med alla möbler i. Du var ledsen att behöva lämna alla dina skåp.

Svar på tråden Vita tråden del 8