• chanteleos

Vilka tabletter för viktnedgång/ slut på sötsug kan ni rekommendera?

Nu är det dags att komma igång med träningen här hemma. Men jag måste även få bukt med min hunger och mitt ständiga sötsug.

Kan ni rekommendera några tabletter som fungerar vid amning?

• Svar på tråden Vilka tabletter för viktnedgång/ slut på sötsug kan ni rekommendera?
  • varfördåför

viktkontroll, det är brustablätter som c-vitamin rör. finns på helsokosten. fungerar superbra. men vet dock inet hru det är med amningen men det kan du ju fråga om i butiken det vet dom garanterat

När får vi en Gloria?
  • mamsen76

Ärligt talat så tror jag inte att det finns några tabletter som verkligen minskar sötsuget. Krom sägs ha den effekten men inte på mig iaf!!!! Jag har alltid haft ett enormt sötsug och först då jag började äta mer gi så försvann det.

mamma till Y 031109 & A 080118
  • varfördåför
    mamsen76 skrev 2008-04-28 20:17:55 följande:
    Ärligt talat så tror jag inte att det finns några tabletter som verkligen minskar sötsuget. Krom sägs ha den effekten men inte på mig iaf!!!! Jag har alltid haft ett enormt sötsug och först då jag började äta mer gi så försvann det.
    vilktkontroll funkade tomm på min man
    När får vi en Gloria?
  • fröken sol

Krom är väl ngt som man kan ta...prova det?

• lia76

Jag själv slutade äta sött (godis, läsk, frukt osv) och allt som är vitt (bröd, pasta, ris, potatis och andra kolhydratskällor) i ca 2 veckor.
    Tömde kroppen på kolhydrater/socker osv under dessa 2 veckor, gick ner 5 kg tack vare det.
    Sötsuget försvann och jag kände mej mätt länge efter att jag ätit en måltid

Trollet BF 3/9-2008, Stella 23/9-2006
Svar på tråden Vilka tabletter för viktnedgång/ slut på sötsug kan ni rekommendera?