• yumaa

måttbeställa madrass

måttbeställa madrass .. någon som vet vart.. har kollat med babyland.. o dem har där..men tänkte se sig runt lite först... helst i skåne ... helsingborg

• Svar på tråden måttbeställa madrass
  • Puss och Kram

har hört att man kan beställa på jysk!

• yumaa

mm ska ringa o fråga dem...
    det kanske sklijer sig i pris.. annars får jag väl köpa den madrassen på babyland.. men inte fel att kolla runt lite först

• Kaxmaja

vad ska du ha den till? Vi behøvde en madrass till min gamla vagga. Då åkte vi till jysk och køpte madrass och skar till själva

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • yumaa

till en spjälsäng...
    ringde precis jysk.. hon sa samma sak.. att man fick skära den själv.. men jag vill gärna ha en som faktiskt inte är sned eller så..o jag slipper sy tyget till den också...

Kaxmaja skrev 2008-04-29 15:25:53 följande:
    vad ska du ha den till? Vi behøvde en madrass till min gamla vagga. Då åkte vi till jysk och køpte madrass och skar till själva
  • Calles matte

I Göteborg finns flera ställen som säljer måttbeställda madrasser. Bland annat Galant plast som är väldigt trevliga och duktiga. De finns på nätet och man kan beställa antingen via mail eller genom att bara ringa och tala om vilka mått man vill ha. Kanske kan de ordna att madrassen skickas till dig om du inte kan ta dig till Göteborg, de är väldigt serviceinriktade så det är inte alls omöjligt. Om man vill så kan de även klä madrassen så att man inte bara får en skumgummibit.

Ett annat tips är att kolla med välsorterade tygaffärer, de kan också ha möjlighet att fixa måttbeställda madrasser ibland.

• yumaa

låter kanon.. har sett någon sådan butik men jag hittar inte den nu...

Virriga Vera skrev 2008-04-29 15:27:49 följande:

Finns ett utmärkt ställe i Bjuv, där man kan beställa efetr vilka mått som helst och i olika kvaliteér. Vi beställde en ny madrass till vår husvagn. Fick den med måttsytt madrassöverdrag. Kanon.www.abceurosoft.se/Mjukacellplaster/index.htm...
  • yumaa

tygaffärer.. hmm inte dålig ide

Calles matte skrev 2008-04-29 15:30:46 följande:

I Göteborg finns flera ställen som säljer måttbeställda madrasser. Bland annat Galant plast som är väldigt trevliga och duktiga. De finns på nätet och man kan beställa antingen via mail eller genom att bara ringa och tala om vilka mått man vill ha. Kanske kan de ordna att madrassen skickas till dig om du inte kan ta dig till Göteborg, de är väldigt serviceinriktade så det är inte alls omöjligt. Om man vill så kan de även klä madrassen så att man inte bara får en skumgummibit. Ett annat tips är att kolla med välsorterade tygaffärer, de kan också ha möjlighet att fixa måttbeställda madrasser ibland.
Svar på tråden måttbeställa madrass