Inlägg från: CamillaS81 |Visa alla inlägg
  • CamillaS81

Mera Cerazette-symtom

Jag har ätit mina lika länge och har mått super innan dess åt jag p-piller i 12 år. Så jag är iof redan fullproppad med hormoner. Mensen försvann,har ibland bara haft bruna flytningar. Annars inga biverkningar. Jag tar mitt sista piller i morgon,vet att det kan ta tid efter att knaprat piller så länge innan kroppen hittar tillbaks.Så inte förren i nov/dev tänker vi försöka få tillen bebis,så jag hoppas att jag kommit igång med mensen tills dess. Vill du veta biverkningar på att sluta,så inboxa mig Hoppas de uteblir

Snuppa79 skrev 2008-05-04 18:43:45 följande:
    Jag har egentligen bara positiva erfarenheter av cerazette, i alla fall under de 4.5 år som jag åt dem. Inte en enda blödning på hela tiden och slapp ju då också den där hemska mensvärken. Inga andra biverknngar heller mer än att mina bröst blev lite större, men det kan man ju leva med :)Däremot bör man verkligen tänka på att sluta med dem i god tid innan man vill bli gravid, det har jag nu lärt mig! Jag slutade med dem för 4 månader sedan och har fortfarande inte fått tillbaka min mens. Och jag är ju tyvärr inte gravid. Det känns just nu väldigt frustrerande men jag försöker att inte stressa upp mig. Tycker att jag haft känningar av jag ska få mens till och från sedan jag slutade med pillren men ändå kommer aldrig mensen. Men senaste veckan har jag haft väldigt ömma bröstvårtor. Hoppas att det är ett gott tecken!
  • CamillaS81
    Svar på #13
    Alltså soffipropp01 kan inboxa mig..eller alla som vill veta
Svar på tråden Mera Cerazette-symtom