• Anonym (miss)

Har ni hittat A-punkten??

Jag trodde att jag var tämligen insatt på sexområdet och anatomin, men upptäckte till min förvåning att jag aldrig har hört talas om A-punkten. Nu när jag läste om den så inser jag att det nog är den min älskare lyckats hitta och inte G-punkten som jag trodde. Det är ju den jag sökt i alla orgasmlösa år. Visst har han hittat den också men om man läser artikeln i länken så inser jag att det måste vara A-punkten han lyckats hitta. En fullständigt sanslös känsla, precis som det beskrivs.

Är det bara jag som är obildad och inte visste att A-punkten fanns?

home.swipnet.se/~w-59099/samlevn/Apunkt.htm

• Svar på tråden Har ni hittat A-punkten??
  • Anonym

tack för upplysningen, dags att börja leta =)

• Oliner

Va fan!! har nog jobb med att hitta G-punkten ska vi hitta A-punkten också nu.

Ni kvinnor har det lättare behöver inte hitta en massa punkter hit och dit, utan bara sug och svälj så är din man nöjd till nästa gång

• Anonym (miss)
    Oliner skrev 2008-04-30 11:47:26 följande:
    Va fan!! har nog jobb med att hitta G-punkten ska vi hitta A-punkten också nu.Ni kvinnor har det lättare behöver inte hitta en massa punkter hit och dit, utan bara sug och svälj så är din man nöjd till nästa gång
    Du kan ju leta under tiden som hon sköter sin del, jag kan nästan garantera dig att den avsugningen blir väldans trevlig om du hittar rätt....
  • Anonym (näää)

Ha ha låter ju lite för bra för att vara sant... men tyvärr har min man problem med att ens hitta klitoris som ändå sitter på utsidan ;-(

• Oliner

Anonym (miss) skrev 2008-04-30 13:10:21 följande:

Du kan ju leta under tiden som hon sköter sin del, jag kan nästan garantera dig att den avsugningen blir väldans trevlig om du hittar rätt....
    Alright!!! på med pannlampan nu ska det sökas
  • Yesorno

Oj oj...jag som var såååå gla' för att ha hittat g-punkten...och denna skulle vara ÄNNU bättre. WOW!!!!

• MiamiVice THE Slyna
    Oliner skrev 2008-04-30 14:47:59 följande:
    Anonym (miss) skrev 2008-04-30 13:10:21 följande: Alright!!! på med pannlampan nu ska det sökas
    Hittat A-punkten?
  • Anonym (hehe)
    Anonym (näää) skrev 2008-04-30 14:26:39 följande:
    Ha ha låter ju lite för bra för att vara sant... men tyvärr har min man problem med att ens hitta klitoris som ändå sitter på utsidan ;-(
    haha, min är likadan!
    får pilla där själv.. han får sköta penetreringen det duger han till
  • Slampan No 1

A punkten ???? Och jag som har fullt så att pricka in G punkten ... Suck

• Anonym (varför)

pratas det så lite om B-F?

• Slampan No 1

Hoppas nu misslyckades.. vem vann tråden som skapades för MV ?
    Jo... JAG. Grattis stumpan.. du vann massa poliser

Oliner skrev 2008-04-30 14:47:59 följande:
    Anonym (miss) skrev 2008-04-30 13:10:21 följande:
    Alright!!! på med pannlampan nu ska det sökas
  • Oliner

Smillan 77 skrev 2008-04-30 22:00:44 följande:

Hoppas nu misslyckades.. vem vann tråden som skapades för MV ?Jo... JAG. Grattis stumpan.. du vann massa poliser
    En sak ska du ha klart för dig lilla Smillan, när det gäller mig så misslyckas jag aldrig, fast ska jag vara helt ärlig så tycker jag hela övre väggen i fittan är en enda stor erogen zon på er kvinnor, så kan inte sklija på A och G punkt, hade 2 fingrar en bit in och masserade där och hon skrek och tyckte det var skönt testade att trycka in mina fingrar längre in och massera där och hon skrek, så hela väggen upp mot klitoris är ju en enda punkt, sen vad man kalla den är inte så noga, ÅHHH GUUUUD-punkten var det igår iallafall

Och till våran tävling så har jag inte orkat räkna i våran tråd men gå och kolla i där man kan rösta på flera olika yrken där leder militärer (militärer har 2 val, slå ihop dom och det är mer än poliserna) Så det så!!! fast har glömt bort vad tusan vi nu tävlade om :S
  • Anonym

Efter att ha träffat min sambo (som säkerligen gått en kurs i kvinnlig underlivs anatomi) Så hittades g-punkten utan några problem... För min del handlade de orgasmlösa åren om mentala blockeringar som gjorde att jag inte slappnade av och "åkte med" utan hela tiden låg på helspänn och tänkte att "där då kanske, eller kanske där" *suck*
    A-punkten hittade han då jag sög honom och stog på alla 4 så att han kom längre in i mig. Jag visste inte att den fanns innan, men efter att ha läst på nätet så kom jag på att det var vad han hittat! Kan säga att den känslan var helt övermäktig!! Man fick en rundtur i 7:nde himlen :P

• Slampan No 1
    Oliner skrev 2008-05-02 10:28:41 följande:
    Smillan 77 skrev 2008-04-30 22:00:44 följande: En sak ska du ha klart för dig lilla Smillan, när det gäller mig så misslyckas jag aldrig, fast ska jag vara helt ärlig så tycker jag hela övre väggen i fittan är en enda stor erogen zon på er kvinnor, så kan inte sklija på A och G punkt, hade 2 fingrar en bit in och masserade där och hon skrek och tyckte det var skönt testade att trycka in mina fingrar längre in och massera där och hon skrek, så hela väggen upp mot klitoris är ju en enda punkt, sen vad man kalla den är inte så noga, ÅHHH GUUUUD-punkten var det igår iallafall Och till våran tävling så har jag inte orkat räkna i våran tråd men gå och kolla i där man kan rösta på flera olika yrken där leder militärer (militärer har 2 val, slå ihop dom och det är mer än poliserna) Så det så!!! fast har glömt bort vad tusan vi nu tävlade om :S
  • Mamsis

Ja, efter att ha läst artikeln återstår nu att hitta G punkten då som jag trodde jag hade hittat....Men jag var i början av alfabetet och tallade jag

• Kodjuret

Haha jag som trodde jag hittat g-punkten men så verkar det vara a-punkten jag lokaliserat!
    Men eftersom a-punkten verkar vara den bättre punkten så struntar jag i att försöka hitta g:et

Svar på tråden Har ni hittat A-punkten??