Linköping, någon?
Hej Linköpingsmammor. Jag bor också här i sta´n, och kan tycka att mammaledigheten blir lite ensam ibland. Har en son som är 4 månader och en dotter som är 3 år. Vore kul att ses!!
Hej Linköpingsmammor. Jag bor också här i sta´n, och kan tycka att mammaledigheten blir lite ensam ibland. Har en son som är 4 månader och en dotter som är 3 år. Vore kul att ses!!
Fikalunch torsdag 8/5 kl.11.30? Fiket bredvid designtorget är bra och rättvist o ekologiskt fast rätt trångt. Har ni andra förslag på plats o tid eller är det ok?
Onsdag kan jag. Gärna 11.30 eftersom jag hämtar dottern från dagis kl.13 25 min från sta´n.
Alltså kl.13.
25 min från sta´n...
Såg konstigt ut m. 13 25...
Elli80: Min son är också så nyfiken så han knappt har tid att sova...
Var det några alls som kunde träffas på onsdag eller är tisdag bättre?
Jag o barnen åker bort på fredagmorgon o blir borta 1,5 vecka.
Kommer antagligen på onsdag. Har med mig båda barnen. Kul!
Kul att ses imorgon. Leos och Vincents mamma: Bra att det kommer en till 3-åring!
Hej. Körde ihop sig igår, men kommer gärna nästa gång. Hur många var ni? Trädgårdsföreningen låter helbra!
Hej. Kommer gärna också o fikar imorgon i Trädgårdsföreningen. Jag + 4 månaders sonen + 3-åriga dottern.
Cia: Hoppas den kommer... kanske redan kommit?!
Vart i Trädgårdsföreningen träffas vi? Har inte vart med ngn gång.
Snälla - stora scenen. Annars måste jag ( som bor på andra sidan TRädgårdsföreningen ). Gå en låååång omväg.
Träffades några igår? Jag och dottern och sonen satt i skuggan under ett träd några meter från stora scenen mellan 14.30 och 14.50. Såg inga mammor... Frågade ett litet gäng med barnvagnar som satt på ett annat ställe om det var dem, men icke...
Vet ju inte hur ni ser ut.
Nåväl - jag och dottern hade rätt skönt ändå, och sonen somnade.
Himla varmt idag också. Vi har suttit i olika skuggor + lekt + promenerat utomhus från kl.9 till kl.17.30!