• Ionea

Linköping, någon?

Hallå där Skrattande

Jag är inte främmande för att träffa nytt folk!! Det vore superkul!
    Har en son på snart 9v och vi har all tid i världen för att umgås med andra människor.
    Vart ska ni bo i så fall?

• Ionea

aha Skrattande Bra områden (enligt mig i alla fall) är Ekholmen, Ryd, Valla, Lambohov och självklart innerstan om man vill bo nära allt.

Vi bor i Ryd och trivs jättebra, har en 4:a på nedre botten med altan och trädgård och trevliga grannar.

Det tycker jag med! Såg att du inte skrivit någon presentation.. så berätta gärna lite om er familj Skrattande

• Ionea
    MammaTillEKNS skrev 2008-05-01 18:08:37 följande:
    Hej på er Jag är också sugen på att träffas! Jag har en dotter som blev 4 månader igår. Känner ingen här i lkpg som har barn :(
    Va trevligt!! Räcka ut tungan the more the merrier!!
  • Ionea

Nämen se där ja! Va roligt!

Vi gör lite allt möjligt, vissa dagar är vi bara hemma och slappar, annars blir det promenader, ner till stan och fika, sitta på altanen och mysa osv. Så lite allt möjligt helt enkelt Skrattande

Vad gör ni då??

• Ionea

Hallå där! Kul med fler folk i tråden Skrattande

Vi får se till att sysselsätta oss med promenader och fika och allt möjligt!!

Galadriel: var bor ni då?

• Ionea
    MammaTillEKNS skrev 2008-05-02 13:46:12 följande:
    Vi brukar vara hemma och leka, tar även mycket promenader Har inte hunnit träffa så mkt folk heller p.g.a. min cancer men nu mår jag mycket bättre så Var bor du Galadriel?Vi borde träffas snart
    Jag läste din presentation om cancern, vad stark du är!!!!
    Skönt att du mår bättre!

Ja, vi kan väl ta en fika nere på stan?
  • Ionea

Go morgon alla!!

Ja det är himla kul att vi är några stycken här som är socialsugna! Skrattande
    Torsdag den 8/5 så ska jag och Ion till BVC för läkarundersökning.. men kanske kan ni onsdag 7/5 eller fredag 9/5 i stället?

Det fiket gillar jag men det kanske blir lite trångt om vi blir några stycken?

• Ionea

Go morgon alla!

Kul att ni hittat hit mammor Skrattande 
    För min del så fungerar både onsdag och fredag jättebra!

Igår gjorde vi en himla massa saker kändes det som, hann knappt vara hemma! Gick till ett par vänner först här i Ryd som också är nybakade föräldrar med en son på 9 dgr. Sen åkte vi iväg på bröllop någonstans ute på landet och efter det så åkte vi tillbaks till våra vänner i Ryd. Hualigen, Räcka ut tungan ni kan ju tro att Ion var trött efter det!!!

• Ionea
    Elli80 skrev 2008-05-04 08:45:40 följande:
    Hej på er!Trevligt med så många mammor och barn. Jag väntar med spänning på vad sambons jobb har att säga om tjänsten i Linlöping, när han ska börja, var vi ska bo osv... Jobbigt att inget veta. Igår var vi på dop. Min kusin fick barn några dagar före mig och nu var det dags för hans sons dop. Vi har inte bestämt om vi ska döpa vår lilla kille. Vi måste verkligen bestämma oss snart för han är ju snart 3 månader... Har ni döpt era barn?
    Kan tänka mig att det är spännande att få veta mer om sambons tjänst, det påverkar ju ändå er en hel del!

Vi ska ha namngivningsfest i sommar, så här blir det inget dop. Både jag och min man är överens om det. Vi känner också att Ion ska få välja själv om han vill vara med i Svenska kyrkan eller inte.

Idag så ska jag dricka kaffe, amma, promenera, amma, dricka kaffe, titta på när min man målar vår spaljé, amma, amma, och dricka kaffe.. Flört
  • Ionea
    MammaTillEKNS skrev 2008-05-04 09:37:31 följande:
    Ionea: När du promenerar är du ute i rydskogen då? Kanske har vi sett varann nån gång brukar gå där ganska mycket själv
    Jadu det händer! Jag tar lite olika promenader runt om i Ryd, Valla osv Skrattande vart i Ryd bor ni?
Svar på tråden Linköping, någon?