Linköping, någon?
Hej hittade precis tråden..
Bor också här, barnlös dock.. men det kommer om något år.. måste hitta ny lägenhet först..
Hej hittade precis tråden..
Bor också här, barnlös dock.. men det kommer om något år.. måste hitta ny lägenhet först..
Hade vart jättekul att stråla tillsammans med er, men jag jobbar till sju hela veckan :(
Kanske lika bra visserligen, mannen och jag ska inte skaffa knott förns nästa år.. skulle få separationsångest när fikan var över 
När nästa vecka? *nyfiken*
Vore jättekul att få träffa lite nytt folk.. är så trött på att mina vänner är kvar där de var för fem år sedan!
usch känner mig sjuk i dag, sitter på jobbet o känner mig alldeles trälig.. vet inteo m jag fryser eller svettas.. trött orkar inte lyssna på kunderna.. :(
Nej men godmorgon lilla vicke.. hur har du det?
Jo då, lite trist, sitter på övervåningen o känner mig övergiven *skrattar*
Men känner mig lite piggare nu efter rasten...
vi ska ut på torget och fira min mors födelsedag, ska äta middag och sen drar vi ner till hamnfestivalen!!!
Usch, var på hamnfestivalen igår, det var visserligen roligt. Men bordet bredvid mitt under spelningen så var det ett sällskap med två barnvagnar, barnen kan inte ha vart gamla. Såg inga hörselproppar.. sällskapet drack flertalet öl och rökte bredvid barnen.. usch mådde nästan lite illa av synen..
*skrattar*
ja det blir lite... familjärt
hey vad tråkigt.. det var ju mysigt med det kursiva