• Cia80

Linköping, någon?

Hej!
    Får man vara med här även om bebis inte har kommit ut än?
    Känner inte så många här i stan och det vore skoj att ha någon/några att gå på barnvagnspromender och fika med sen

• Cia80
    Mizzz skrev 2008-05-05 13:06:09 följande:
    Det är klart man får
    Åh, så snällt
  • Cia80
    Ionea skrev 2008-05-05 13:08:50 följande:
    Hallå där! Klart du ska hänga på här  Inte långt kvar tills du får träffa din lill* i magen såg jag. Vet du om det är en kille eller tjej? spännande!
    Åh, så gulliga ni är! Tänk på mina horomoner
    Nä, det är inte så lång tid kvar men ändå känns det som en halv evighet
    Vi har ingen aning om vad det blir för sort. Får bli en överraskning
  • Cia80
    Ionea skrev 2008-05-05 13:13:22 följande:
    Va härligt!!  Kan tänka mig att det börjar kännas lite segt nu när det närmar sig. Jag gick över tiden med 5 dagar och trodde att jag skulle hinna bli gråhårig och skaffat löständer innan bebisen behagade komma ut! Vaffan gör jag här vid datorn?? skulle ju ut i solen och bränna mig så att jag kan figurera som stoppljus nere på stan sen.. vi hörs!
    Ja, om inte annat börjar det bli lite tungt. Sen har jag besvär med ischiasnerven men annars mår jag jättebra, så jag ska inte klaga alltför mycket.

Försvinner alla nu?
  • Cia80
    glitterkorn skrev 2008-05-05 13:59:56 följande:
    Hej !När är det planerat att din bebbe ska titta ut ? :)
    Hej!
    27 juni, men jag gissar på början på juli. Är väl säkrast att ställa in sig på att få gå över tiden.
  • Cia80
    glitterkorn skrev 2008-05-05 14:05:36 följande:
    Nja var inte så säker på det min kille valde att titta ut 18 dagar för tidigt Är det ditt första barn ?var i lkpg bor du ?
    Uj, men det vore ju inte helt fel iofs
    Japp, det är första. Så det är riktigt spännande samtidigt som det är lite skrämmande.
    Vi bor i centrala lkpg. Du då?
  • Cia80
    glitterkorn skrev 2008-05-05 14:09:24 följande:
    Vi bor i jakobsdal heter det :)
    Vart ligger det?

Elli,
    Uj, där ser man. Känns nästan lite skrämmande när man tänker att bebis i stort sett kan komma närsomhelst

Snobben,
    Ja, det är riktigt spännande. Men jag måste nog erkänna att jag är lite skraj inför det som komma skall. Känns som det är så mycket man måste kunna. Jag hoppas att jag har mycket instinkter och att det kommer kännas naturligt sen, men just nu far tankarna omkring för fullt
  • Cia80
    glitterkorn skrev 2008-05-05 17:02:45 följande:
    En bit innan ekhomen , mitt i mot lidl typ , jakobsdal är inte så jätte stort !
    Ok, är inte så jättehemma i den här staden.
    Jag vet var jag bor, alltid nåt
  • Cia80
    Snobben79 skrev 2008-05-05 17:23:33 följande:
    Ja jag är fortfarande skraj. Man är ju orolig för det mesta. Första barnet blir nog lite av en försökskanin .
    Mmm, jag kan tänka mig det.
    Nu är det ju förlossningen som skrämmer lite men sen kommer det väl vara x antal saker man kommer oroa sig för.
  • Cia80

Åh, en träff skulle jag gärna vilja vara med på. Även fast jag som sagt inte har nån bebis än.
    Jag kan onsdag innan kl. 17.

Svar på tråden Linköping, någon?