Inlägg från: Missnööjd |Visa alla inlägg
  • Missnööjd

Linköping, någon?

Då kommer jag och förgyller tråden med Alva

Blev tipsad om denna tråd av Lillisen, så bjuder in mig själv Heter Emma och har en nyss fylld 1åring här hemma. Fullt upp alltså!

• Missnööjd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.

• Missnööjd

Fika på onsdag kl 14:30:
    Lillisen
    Cia80
    glitterkorn
    Snobben79
    Lovelyy
    Leos och Vincents mamma
    Missnööjd

• Missnööjd

God morgon!
    Här var vi uppe med tuppen för att ge Alvas pappa frukost på sängen, han fyller år idag. Alva har sovit oroligt inatt (igen) så är lite lagom seg...
    Känner du att plugget går bra då lillisen? Jag har tre tentor att ta igen och borde inspireras av dig. Men har svårt att ta tag i det. Första tentan är om två veckor och jag har knappt börjat. Lite stressat

• Missnööjd

Hej!
    Kul att träffa alla, men som några nämt var det ju lite svårt att prata med alla. Trädgårn' nästa gång

Cia80: Kan förstå att det blev lite fel. Nåt jag inte riktigt tänkte på under fikat. Får se till att prata om nåt annat är _bara_ våra barn nästa gång

Nej, nu ska jag gå runt på era sidor och kolla vem som är vem Har inte en aning

• Missnööjd

Cia80: definitivt. Nu spekulerar jag hej vilt, men jag kan tänka mig att det blir extra jobbigt i och med att du ändå är så långt gången. Jag minns att jag ville att Alva skulle komma nu(!) när jag var runt v 32-33. Att då även träffa flera andra småskruttisar, vars mammor snackar om allt kring förlossning o sånt skulle vara skitjobbigt.
    Hoppas det känns bättre nästa gång, det beror mycket på oss andra

Nu ska jag sova, passa på medan lillan sover

• Missnööjd

Fika i trädgårdsföreningen måndag 12/5:

-Leos och Vincents mamma (har då med mig Leo oxå)
    -Lovelyy (men Elliot har blivit sjuk så jag kanske inte kan ändå)
    -Snobben79
    -Ionea (ska på efterkontroll kl 14.00 men kan innan och efter)
    -dinana (kan vilken dag som helst)
    -Lillisen
    -Line & Cornelia
    -Missnööjd (På eftermiddagen, BVC på fm)

Fika i trädgårdsföreningen fredag 16/5:

-Leos och Vincents mamma (helst den dagen)
    -Snobben79
    -Ionea
    -dinana (kan vilken dag som helst)
    -Lillisen
    - Missnööjd (helst fredagen )

• Missnööjd

Hallå tjejer!
    Hoppas ni har det bra i solen! Här är allt toppen, har varit ute på en promendad. Gick till sambons kontor och på vägen dit upptäckte jag att en av mjärdevis restauranger grillade så det blev en riktigt god lunch

Hoppas era små växer som de ska (även den lilla i magen), och att allt annat är bra. Allt med Alva är bra, är bara lite orolig att hon får i sig lite för lite vätska nu när det är så varmt. Igår kissade hon inte på 8(!) timmar. Så har varit förbi apoteket och köpt vätskeersättning, se om jag kan lura i henne lite sånt

• Missnööjd

Hej!
    Väldigt länge sedan jag skrev här, har varit mycket här hemma. I helgen var vi uppe i Mellösa, utanför Flen, och hälsade på Eriks moster och morbror. Mycket mysigt och ytterst uppsattat besök Alva var i sitt esse (heter det så?) och pratade och "sjöng" just hela tiden

Nu har hon verkligen lärt sig gå, känns jättekul! Ni försöker hon lära sig springa i stället, vilket inte går lika bra. Resulterar oftast i platt fall framåt Men hon har lärt sig att "falla" och ta emot sig rätt så det blir inte så mycket gråt

Jag träffas gärna för en fika i veckan, men blir nog bara en snabbis för jag har tenta på fredag eftermiddag som jag måste plugga inför. Så onsdag och torsdag passar mig bäst

Ta hand om er alla!

• Missnööjd

glömde berätta att alva har fått förskoleplats i mantorp. Blir perfekt, förskolan ligger ett stenkast från min mormor och morfar, bara ett hus emellan. Morfar går i pension i augusti, så när jag måste stanna kvar i skolan om det är panik nån gång kan dom hjälpa till

Nu ska vi åka till motala och träffa en liten tjejja som precis tittat ut till denna värld. kul!

Svar på tråden Linköping, någon?