Galadriel skrev 2008-05-04 13:10:30 följande:
Hej!Vad kul att vi är så många!Min lilla kille, som hittills har varit väldigt nöjd av sig, har gått in i "sucking-mode" som jag kallar det...vill BARA amma idag och blir vansinnig om han inte får ligga vid bröstet. Tyvärr blir han kinkig ganska snart när väl ligger vid bröstet. Han kanske vill suga men inte ha mat! Svårt! Antar att han helt enkelt har en ledsen dag idag, var som ett litet solsken igår. Så idag blir det nog amning, amning och åter amning. Kanske en promenad också, så brukar han somna sött.Hade ni svårt att komma på namn till era små? Vi har fortfarande inget namn, tycker det är svårare med killnamn än tjejnamn faktiskt.
Med stora sonen vart det lätt att komma på namn, det var sambon som kom på namnet Leo o jag tyckte det var superfint. Då hade vi precis fått reda på att jag var gravid, så vi kom på det namnet fort.
Med andra sonen nu var det lite svårare, vi hade svårt att komma överens o var nog inte ens riktigt överens när vi åkte till BB, men så fort vi fick se lillen så visste vi att det var en Vincent o det var sambon som kom på det namnet.