• Creyla

Linköping, någon?

Jag tittade in i tråden här en snabbis. Spännande läsning. Kommer ihåg hur det var att själv gå och vänta dom där sista dagarna innan förlossningen ÄNTLIGEN satte igång! Jag bor inte i Linköping men var bara tvungen att kommentera ändå.

• Creyla

Cia 80,
    Jaa...Hoppas du inte behöver vänta så länge till! Men all väntan är iaf värt det! Jag spydde konstant i nio månader och fick sen en son som varit sjuk hans första 6 månader i livet men allt vi gått igenom var värt det! Våran lille guldklimp skulle jag inte vilja vara utan för allt i världen! Så bit ihop...och passa på och njut av att vara gravid! Det är ett privilegium! Grattis på födelsedagen föresten!

• Creyla

Cia 80,
    Hoppas du får någon trevlig present idag iaf! Vi ska snart packa in oss i bilen och åka till Linköping. Lilleman ska till doktorn. Typiskt! Vi blev utskrivna från sjukhuset igår och så får vi åka tillbaka det första vi gör. Men det är juh iaf bara ett besök så får juh åka hem sen igen.

• Creyla
    Cia80 skrev 2008-06-25 11:30:19 följande:
    Creyla,Det får jag säkert. Kan ju inte deppa idag Får man fråga vad det är som är fel?
    Ludwig föddes med fel på matstrupen så han har bott på sjukhus sina första 6 månader i livet. Och jag med då. Nu är matstrupen bra dock men han har blivit väldigt infektionskänslig så han får lunginflammation på lunginflammation. Hoppas det också ger sig snart så vi kan få leva "vanligt" familjeliv.
Svar på tråden Linköping, någon?