Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-14 22:37:57 följande:
Föresten, är det nån av er som vet vart man kan gå på babysång här i stan?
Titta i min gästbok, där står om babysång & tider. Fick även tips om att domkyrkans församling ska ha jättebra babysång. Tror att telnr var 013-205050.
Jag & Cornelia går på babysång. Började när hon var lite större, 5 månader & hon uppskattar det jättemycket! Vi gick på babymassage när hon var 3månader & det kan jag verkligen rekomendera att börja med.
Jag är kvar i lkpg i morgon, men vet inte om jag hinner med fikat. Har 2 körlektioner & 2 fikor med några väninnor. Men jag kollar tråden i morgon så kanske jag dyker upp
Cia- vad roligt med sammandragningarna! Inte så långt kvar nu
Gällande amningsbh så rekomenderar även jag carefix topparna på apoteket. Jag köpte bh 3 v efter att Cornelia kommit för då har mjölkproduktionen stabiliserats lite mer & man vet på ett ungefär vilken stl man behöver. Ett till tips till bb-väskan är xylokainsalvan på apoteket. Bedövande, läkande & en väääldigt god vän efter förlossningen
Tips på bra läslektyr innan bebis kommit åxå är en bok som heter "växa & upptäcka världen" av Hetty van de Rijt & Frans X Plooij. Det är alla mammors bibel

Där berättas om alla faser bebisen går igenom under första året. Finns på
adlibris.se fraktfritt eller i bokhandeln för ca 50kr.
Nu är det dax för lunch... Tjingeling