Linköping, någon?
här är en Linköpingstjej till.. har int plussat än men hoppas på att det kommer snart..
ligger på BIM + 1 nu å inen tant i sikte
arbetslös å 28år
här är en Linköpingstjej till.. har int plussat än men hoppas på att det kommer snart..
ligger på BIM + 1 nu å inen tant i sikte
arbetslös å 28år
mammatill4a:
Ok, ja då får vi se imorgon då, sj kan ja säga att ja hade blödningar i 2 veckor tid enbart på kvällen utan att veta att ja var gravid, så allt kan ju vara möjligt än så länge..
ja änn så länge har det ju inte kommit nå mer så får väll lov å hoppas lite iallfall...
ska till liseberg å roa mig i morron å då får tanten mer än gääääärna hålla sig borta...
om det kan va till hjälp för nån så ställer ja mer än gärna upp som barnvakt
(man kan ju lära känna varann lite först kanske) är storasyster till tre där den äldsta är 9år yngre än mig å den yngsta är 15 år yngre, så småbarn det har ja fått passa mycket i mina dar
å så kan d ju va en bra "repetionsträning"
ikväll blire en hemmakväll me kissarna å ett gott glas vin då mannen jobbar natt...
hallå i lådan...
det va ingen falsk spotting i fredags utan på lördagmorgonen kom tantfan med dunder å brak
men det har ju ändrats lite i kroppen då, jag har aldrig haft molvärk i ryggen vid mens, jag har aldrig fått spottings å dessutom brukar ja dagen innan och första dagen på mensen ha extrem huvudvärk...
får väll se det som att jag får passa på att lära KÄNNA min kropp lite bättre den här månaden då jag tänkt kontakta bim om det inte tar på nästa försök
å plötsligt så slog det mig ju att ja hade fått mensen så böla lite till en film, eller lite å lite, typ massor så katterna bara satt å kolla på mig å inte fan kunde ja sluta trots att ja skratta åt dom små sötisarna... hann inte tänka på det igår utan hade en toppendag på liseberg
aja har beställt hem ett lager ÄL-tester å börjar tempa i morronbitti, sen är det bara å hoppas på det bästa, jag vill vill vill vill ju bara mer för var dag som går...
fast att filmen faktist va lite "tuff" å handlingen inehöll barn hjälpte nog till en hel del...
känns ändå inte som mina hormoner är som dom brukar...
slutade me mina piller för lite mer än ett år sen å mensen har vart som en klocka helatiden... ger det 1 månad till sen ringer jag... ska bara få me mannen på det hela me, han tror att ja säger att det är nåt fel på hans grabbar bara ja föreslår att han kan börja äta zink....
han har ju två barn sen tidigare(eller 18 å 20 e dom nu) så han är heelt säker på att det är klart det går å varför skulle det kunna va nåt fel på mig å viss ja tror vi båda är friska tills motsattsen är bevisad men det är verkligen en av mina största skräcker, att det inte går...
har beställt hem äl tester å så ska ja börja tempa i morronbitti så jag har lite koll på vad som händer...