Linköping, någon?
Får man vara med här??? ![]()
Får man vara med här??? ![]()
De säger nog bara pang bom när du minst anar de.
Så var de för mig med första. Andra blev juh igångsättning.. Så mina två e födda på Bf +16(startade av sig sj) och bf+15(igångsatt)..
Vet juh exakt hurde känns så klaga hur mycket du vill.
Man längtar juh så innerligt...
Håller mina tummar på det är dags för dig nu. ![]()
Hur skulle ni andra gjort?? Nånstans måste juh gränsen gå liksom.... Men han får gärna bli så sur igen för han gick ut med sopor och städade undan här mitt i natten. Något som inte händer annars. HAHA!!!!
Jo då.. Han brukar inte bli så bakis. Bara sova rätt så länge. Han har bytt bajsblöjja idag för första gången. Haha... Vi ska snart gå på en liten promenad och ta med stora killens boll och spela lite granna......
Jag tar gära fika till veckan med. Mig passar de nästan när som helst o var som helst.. ![]()
Men ja fick som ja ville och han fick tjura bäst han ville.
Nej nu ska ja mata och byta på lilleman innan de e dags för sängen för oss här. Natti natti...
Grattis... Här blir det bara lugnt... Ska till BVC kl 13.15 och se om lillen har gått upp nått sen i fredags.. *hoppas* Annars kan de bli att komplettera med ersättning, o de vill vi juh inte.. Nej nu ska ja äta frukost och sen blir de nog lite städning i detta tråkiga väder... Ha det så bra alla.
Det låter juh positivt de iaf.
Håller tummarna att det snart sätter igång.. Jag önskar dig smärta.
Men de e juh skönt när de e över... ![]()
Ja vill gärna fika.. ![]()