Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

Linköping, någon?

Får man vara med här???

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

De säger nog bara pang bom när du minst anar de. Så var de för mig med första. Andra blev juh igångsättning.. Så mina två e födda på Bf +16(startade av sig sj) och bf+15(igångsatt)..

Cia80 skrev 2008-07-03 15:44:55 följande:
    Ionea,Tänkte att bebis kanske skulle velat komma ut efter den rundan, men nä Ahh, så less jag är! Vill inte tillhöra de gravidas skara längre. Vill vara en av er, som går med barnvagn på stan.
  • Marayah

Vet juh exakt hurde känns så klaga hur mycket du vill. Man längtar juh så innerligt...

Cia80 skrev 2008-07-03 21:00:37 följande:
    Hehe, får hoppas på det Nu ska jag försöka att inte gnälla så mycket. Tack för att ni står ut med mig.
  • Marayah

Håller mina tummar på det är dags för dig nu.

Cia80 skrev 2008-07-05 10:37:48 följande:
    Godmorgon tjejer!Hoppas allt är bra med er.Idag blir det nog en sista(?) tripp till IKEA innan skrutt kommer ut. Sitter med ond mensvärk nu så jag hoppas att det blir ondare och ondare nu så vi får åka in ikväll. *önsketänkande*
    Idag ska vi inte göra nått speciellt..

Ska se om gubben fortfarande e på dåligt humör idag. Ha var på kusinträff igår och drack lite och ja tyckte att de inte var lämplligt att han skulle bära in vår två veckor gamla son, och han var bergis på att han inte var så full att de skulle spela nån roll. Men olyckor händer så lätt... Så han vart skiiit sur på mej för ja inte lät honom ta bilstolen.. Men han hade druckit minst 8 öl och två glas vin. Ibland e man glad att man står på sig. Så från bilen fick ja ta min son på 5 och Filip i bilstol och barnvagn och all packning själv... När vi kom hem till dörren så hann han före oss och öppnade och gick in så där står man och får dra upp vagnen för tre trappsteg och öppna dörren själv och försöka dra in vagnen. Skrikandes Hur skulle ni andra gjort?? Nånstans måste juh gränsen gå liksom.... Men han får gärna bli så sur igen för han gick ut med sopor och städade undan här mitt i natten. Något som inte händer annars. HAHA!!!!
  • Marayah

Jo då.. Han brukar inte bli så bakis. Bara sova rätt så länge. Han har bytt bajsblöjja idag för första gången. Haha... Vi ska snart gå på en liten promenad och ta med stora killens boll och spela lite granna......

Elli80 skrev 2008-07-05 12:36:53 följande:
    Marayha: Nej, så har vi det här med. Tänk om det skulle hända ngt liksom... Skönt att få det städat, haha... Tänk vad man kan få utträttat i vredesmod...haha... Är han på bättre humör nu då, eller? Min sambo var på fest igår och han mår väl som han förtjänar skulle jag tro... Han sover... haha...
  • Marayah

Jag tar gära fika till veckan med. Mig passar de nästan när som helst o var som helst..

• Marayah

Men ja fick som ja ville och han fick tjura bäst han ville. Nej nu ska ja mata och byta på lilleman innan de e dags för sängen för oss här. Natti natti...

Mammatill4a skrev 2008-07-05 21:33:33 följande:
    Men fy så kan han ju inte bette sig, de förstår han jusj filip är ju inte nån docka lixom, här bärs de inte heller på mina barn om de skulle finnas onyktra pers i omgivningen, men som tur är har man en karl som inte är glad i alkohol sen han vän gick bort, så ja behöver inte oroa mig...MEN stå på dig vännen för guds skull..
  • Marayah

Grattis... Här blir det bara lugnt... Ska till BVC kl 13.15 och se om lillen har gått upp nått sen i fredags.. *hoppas* Annars kan de bli att komplettera med ersättning, o de vill vi juh inte.. Nej nu ska ja äta frukost och sen blir de nog lite städning i detta tråkiga väder... Ha det så bra alla.

JePaLuLi skrev 2008-07-07 09:22:47 följande:
    Godmorgon!Fy vad trist väder det är! Vi firar förlovningsdag idag så nåt mysigt vill man ju hitta på...Vad har ni för planer idag?
  • Marayah

Det låter juh positivt de iaf. Håller tummarna att det snart sätter igång.. Jag önskar dig smärta. Räcka ut tungan Men de e juh skönt när de e över...

Cia80 skrev 2008-07-08 09:21:57 följande:
    Lite uppdatering: Har varit hos bm nu och hon gjorde en hinnsvepning så nu hoppas vi på att det ska dra igång.Fick ingen tid för igångsättning nu, har jag inte fått bebis på fredag så ska jag ringa till bm så ringer hon förlossningen direkt. Men bm trodde inte att nån igångsättning kommer behövas.
  • Marayah

Ja vill gärna fika..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-07 15:18:53 följande:
    Blir det nån fika i veckan?
Svar på tråden Linköping, någon?