Inlägg från: playmate86 |Visa alla inlägg
  • playmate86

Linköping, någon?

nu kommer jag med från dom andra två lkpg trådarna..

här har ni min dag säger ajajajaj

har folket gjort i dagen varma väder sj'lv var jag hos tandläkaren på morgonen har en kraftig inflamation får pencellin 800mg två tabbletter 3gånger om dagen i tio dagar sen tillbaka dit efter det och dra ut en visdomstand och sen fick jag bli remissad ntill käk kirurgen för att operera ut dom andra tre. efter det for jag och killen och mina svärföräldrar till gränna. sen laga vi bilen när vi kom hem all olja från växellådan hade läckt ut kunde blivit kanon dyrt nu är det dags för medecin och sen sova.-....

• playmate86

hej alle sammans hur har n det idag själv har jag kanonvärk i munnen morfinet tar inte och så men kåvepeninen bör börja värka snart hoppas jag inte roligt men tandvärk och inflamationer i tanden

• playmate86

rply

det handlar mycket om var i området du bor jag bor i berga luftvärnsgatan och pionjärsgatan är värst och centrum

majelden är kanon lugn och halv knektgatan.

min går är jätte lugn och fin medans gården brevid är hemsk det var även på den gåden som den där tjejen blem misshandld i april av en man som höll en bebis. så mycket handlar om vart i dom olika områderna du bor i

• playmate86

rply:

min äldsta bror är 50 min syster 48 min andra bror är 40 sen nästa bror är 33 och sista syskonet är 32 och jag själv är 22

jag har ju inga barn så du får ta mig och mina syskon stället hoppas det går bra det med

• playmate86

nej min pappa har tre sen tidigare men anser att det är mina syskon lika mycket som mina hel syskon

• playmate86

Kevlarsjäl

får ofta till svar att va han kan ju lika gärna vara din pappa och min syster skulle kunna vara min mamma det är det svaret jag ofta får när jag berättar hur gammla mina syskon är.

men min pappa är ju 71 så det är inte så konstigt att mina syskon är gammla..

jag kan i alla fall säga att jag är ett riktigt sladdbarn i alla fall..

• playmate86

vad har du lagt upp på tradera då???

• playmate86

okej trevligt blev nyfiken kan du inboxa mig en länk

• playmate86

Mammatill4a

jag ska till stan då om du vill fika

• playmate86

Mammatill4a

elva funkar kanon

säg en plats bara ju fler ju roligare kul att få träffa nytt folk

• playmate86

blir kanon ses då nu ska jag nanna

• playmate86

hur många blir det på fredag???

• playmate86

Mammatill4a

ska bli kul att träffa löite nytt folk

• playmate86

ciccielv- vilken gatan är det min bror bor i skägget och har hört något om det där och vill gärna snacka med den killen och få honom att sticka och tro mig min bror är bra på att övertyga folk. plus att du ska ringa corren det tycker jag verkligen

Svar på tråden Linköping, någon?