Inlägg från: Skorpan08 |Visa alla inlägg
  • Skorpan08

Linköping, någon?

Så...Nu har jag hittat hit! Och lagt till även denna tråd i favvisar

• Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 08:23:55 följande:
    Hej skorpan08 det var ett tag sen, mår ni alla bra?
    Hej! Elin mår toppen! Själv mår jag skapligt, men var hos vc igår. Så det ska nog lösa sig om jag lyder doktorn*L*
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 08:28:58 följande:
    Skorpan08: Skönt å höra att ni mår bra, eller iaf att du mår skapligt, se till och lyd doktorn nu vad ska ni göra för något idag?
    Återkommer lite senare, här ska bytas bajsblöja och sedan ska det ätas banangröt
    Har ingen aning vad vi ska hitta på för något. Snart dagsd för snuttan att äta iaf. Vad ska ni göra?
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-07-10 08:33:35 följande:
    Trevligt att ses. Trist att vara krasslig... Här är Filip lite täppt i näsan, i övrigt så mår han prima. Får se idag om han gått upp nått mer. Annars blir de att börja med lite ersättning med...
    Håller tummarna att han gått upp i vikt!
    Krasslig och krasslig...Jag stressar för mycket och det resulterar i hjärthugg. Så jag måste ta det lugnare och inte ta på mig för mycket.
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-07-10 09:09:19 följande:
    Då e de bäst att du lyssnar på farbror doktorn!!!
    Jag ska försöka med det.Har väldigt svårt att bara va´.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 10:10:10 följande:
    Skorpan08: Har du tid att fika på tisdag kl.16.30, då är det fikaträff för de som kan
    Em är inget bra för mig. Vi försöker hinna med så mycket som möjligt med huset då eftersom min man inte har mer än två dagar semester. Däremot om det händer något en fm så kan jag nästan säkert. Har inte så mycket inplanerat just nu.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 10:17:01 följande:
    Skorpan08: Förstår det, vad är det ni gör på huset nu? Vi kan ju ta en fikaträff en fm nästa vecka också säg när du kan
    Vi bor i ett nybyggt hus så just nu håller vi på med varandan, golvet är klart, så nu är det räcke runt och trapp ner till gräset och in i huset. Sen ska vi även bygga en trapp ut från groventrén. Jag grejar mycket med rabatter och trädgådsland.
    Nästa vecka kan jag alla fm utan torsdagen, då ska vi på ultraljud med Elin.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 12:52:30 följande:
    Skorpan08: just ja, det kommer jag ihåg nu när du säger det går allt som det ska? Men ska vi ta en fikaträff på onsdag fm? Hoppas allt går bra på torsdag!

Det skulle vi kunna göra! Ikanohuset? Vilken tid?
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-10 13:17:54 följande:
    Skorpan08: Ska vi säga kl.12 utanför ikano?
    Det blir jättebra! Ska genast skriva in det i min almanacka.
  • Skorpan08

Jag har också startat första maskinen tvätt.
    Idag ska jag åka till vetrinären med vår katt. När hon kom in igårkväll kunde hon knappast gå stackarn. Vet inte om hon blivit påkörd eller nåt.
    I helgen blir det nog att fortsätta med verandan om vädret är ok.

Svar på tråden Linköping, någon?