Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon?

Hej på er

Jag är också sugen på att träffas! Jag har en dotter som blev 4 månader igår. Känner ingen här i lkpg som har barn :(

Vår älskade Nathalie 071230
  • MammaTillEKNS

Ionea: jag bor också i en 4:a här i ryd vad gör ni om dagarna då?

• MammaTillEKNS

Vi brukar vara hemma och leka, tar även mycket promenader
    Har inte hunnit träffa så mkt folk heller p.g.a. min cancer men nu mår jag mycket bättre så

Var bor du Galadriel?

Vi borde träffas snart

• MammaTillEKNS

Galadriel och Elli80: Det har varit väldigt tungt, de tre första månaderna har jag mått så himla dåligt, men
    nu får jag en annan sorts cellgift så jag mår inte lika dåligt, dock ganska trött idag :/

Kul att det är så många mammor här i Linköping som hittat hit
    Tyvärr kan jag inte på onsdag, ska träffa kuratorn på onkologen då. Däremot följer jag gärna med nästa gång

Vad ska ni hitta på idag? Finare väder ute idag än vad det var igår. Ska nog ute och promenera senare idag.

Var bor alla? Vet ju att ni bor i Lkpg, men var? jag vet att en del redan har skrivit

Elli80: Vi har inte döpt Nathalie och kommer inte att göra det heller.  Jag vill egentligen men inte mannen. Han tycker att hon ska få bestämma själv om och vilken religion hon vill tillhöra, så det får bli så

• MammaTillEKNS

Ionea: När du promenerar är du ute i rydskogen då? Kanske har vi sett varann nån gång brukar gå där ganska mycket själv

• MammaTillEKNS

Ionea: vi bor på rydsvägen 50 var bor ni?

• MammaTillEKNS

Hej på er!

Har inte varit inne på ett bra tag då jag haft fullt upp med både det ena och det andra.

Jag är gärna med och fikar imorgon underbart väder vi har!

Hur går det för er med era bebisar?

• MammaTillEKNS

Önskar er en trevlig midsommar!

• MammaTillEKNS

Cia80: Man vet aldrig, finns fortfarande tid för lilla bebben att komma ut

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Hej! Hade ni trevligt? själv är jag ganska utslagen av cellgifterna, men det blev iaf en tur till cloetta köpte lite choklad, det går alltid ner
    Ska vi ta någon fikaträff nästa vecka?

Vår älskade Nathalie föddes 071230
Svar på tråden Linköping, någon?