Inlägg från: goseklump |Visa alla inlägg
  • goseklump

Linköping, någon?

Hej !
    Har inte läst allt ni skrivit, men här är en till från Linköping. Hoppas inte att jag "stör" i eran tråd, men vore kul att lära känna andra föräldrar här i Linköping.
    Jag har själv tre barn, 6 och 4 år och en på 7 månader.

• goseklump
    Elli80 skrev 2008-06-16 22:37:07 följande:
    Ni som är nya, skriv in er i en lista liknande den som finns i trådstarten, så ska jag lägga till er där sedan.
    Hmmm, och jag som inte är så datavan. Hur gör jag då ? Skriver listan om igen ?
  • goseklump
    Svar på #2264
    rply skrev 2008-07-11 13:49:21 följande:
    Är det nån här som bor i ekholmen ? :D
    Japp här är en till från Ekholmen.
  • goseklump

Bor i Ekholmen och har inte märkt något konstigt här. Visst kan det vara lite högljutt och livligt med alla barn i området, lite småhyss kanske. Men i vilket område är det inte så ? tråkigt att ni inte gillade lägenheterna, det är ju a och o när man ska flytta. Ska ni titta på fler någon annanstans ? Lycka till och hoppas att ni hittar något bra.

• goseklump
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:31:05 följande:
    vi var med och kollade lgh ekholmen innan vi flyttatde ill ryd och ja gillade inte lgh heller ar på ekholmsvägens höga nr tror ja de var..
    Ok har inte varit i lägenheterna där borta. Är kanske lite partisk också, vill inte flytta äldste sonen från skolan. Så man letar ju bara lägenhet härm i området när man flyttar
Svar på tråden Linköping, någon?