• kidA

Linköping, någon?

vinkar lite.

är oxå fr linköping. eller ja ljungsbro bor vi i nu.

såg att det var fler kentfan här oxå har varit på jag vet inte hur många spelningar med dem. hade oxå utan din andetag på vårt bröllop. kent är finast!

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-14 13:21:56 följande:
    Kent är guld! Men vissa avskyr dem och tycker bara det är deppigt. Så smaken är ju väldigt delad. Själv tillhör jag den kategorin som har varit ett fan sen långt tillbaka. Såg dem efter att de släppt sina första skivor på Hultsfredsfestivalen för MÅNGA år sen. Då spelade de fortfarande Kräm (den har de ju "begravt" sen dess och spelar inte längre). Har en liten body till Elsa där det står "I love Kent" men den kan hon inte ha ännu för den är alldeles för stor. Men den är jättesöt. Försöker gå på så många konserter jag kan men i sommar blir det tyvärr ingen i och med Elsas ankomst.
    jag såg dem hultsfred 96. kanske var då? de var underbara då iaf. o vilken kväll kent cure o björk efter varandra på hawaiiscenen
  • kidA
    Kevlarsjäl skrev 2008-07-14 13:36:24 följande:
    JA!Då var jag där.
    jag med!
  • kidA
    rply skrev 2008-07-14 14:58:12 följande:
    Vad vet ni om ryds alé ? Pratade just med graflunds, och dom hade en ledig där.:)
    ryd är ingen hit. inget inom graflunds är en hit faktiskt.
  • kidA
    rply skrev 2008-07-14 15:00:17 följande:
    Vet, men ekholmen var heller inge fint.Vart ska man bo då? om man vill ha fräscht i lägenheten? Lite högre standard?
    vill du ha högre standard så ska du nog kolla med de privata hyresvärdarna i första hand.
    ekholmen är skit ja. skulle aldrig klara att bo där själv.
    vi bor i ett jättefint radhus i ljungsbro. stångåstaden.
    jakobsdal gillar jag. ullstämma. centralt oxå, östgötagatan, grenadjärsgatan mm.
Svar på tråden Linköping, någon?