• rply

Linköping, någon?

Hej. Vi ska antagligen flytta till lkpg, som att min man antagligen får ett jobb där.
    Nån som har tips på vart man ska bo i lkpg?
    Har ingen aning jag ja.

Kram på er :)

• rply

ehm, iaf hyresrätt :)
    har ju hört lite om skäggetorp oså.
    Men ja, tips :D

• rply

glitterkorn :
    Okej, är det fint där oså? vi ska kolla på två lägenheter idag, vid ekholmen, järdalavägen och sen ekholmsvägen.

:D

• rply

Okej, ja tack för info om ekholmen, blir nog inte att flytat dit, tyckte inte alls om deras lägenheter, sen vad jag ahr hört.

Men ni som bor i graflunds, har ni fått välja nya luckor osånt?

• rply

Okej oklej, ska ringa till dom imorrn, hitta en på fogdegatan 80, den var jätte fint, förutom badrum o kök. resten var skit snyggt.
    Men de är graflunds va?

Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:24:47 följande:
    här fanns de snygga ekluckor när vi flyttade in plus tvättmaskin och torktumlare, men de är sånt som ska gå på vlu så de ska du får välja sj om de ger en peng extra i månaden typ
  • rply

Okej okej. så bra :D
    Vi bor i platen i motala, men min man har fått jobb på saab, så vi ska flytta :D

Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:29:47 följande:
    ok, har med spanat in den, men trivs bra i ryd än så länge.. ja du köket är rätt så litet där nere men de går ju om man inte är så många, i höst blir vi 6 här hemma så tycker köket här är trångt..men japp de är graflund vart bor ni nu?
  • rply

Jaha, okej.. va synd.. =/
    menv i får kolla, ska ringa dom imorgon så får vi se, kan ju hoppas dom ser att dom behöver fixa de själva :P

Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:41:25 följande:
    kom på en sak angående vlu det kan man bara få om man bor i ryd el nygård som tillhör skägget pga att de är uppköpta lgh av stångåstaden..
  • rply

JAa.. men tycker ju iaf dom kan gå med att man själv betalar, får som sagt ringa o fråga :D

Mammatill4a skrev 2008-07-13 20:49:17 följande:
    haha de kan ja säga att de inte gör, inte illa men för vi har fått fixat de vi vill ha ordnat men för vissa är de svårt att få nåt gjort , men ni kan ju ha turen med er
  • rply

Okej. ryd, är det inte mycket bråk osv där?
    Kanske inte värre än skägget?

• rply

Vad vet ni om ryds alé ?
    Pratade just med graflunds, och dom hade en ledig där.
    :)

• rply

Vet, men ekholmen var heller inge fint.
    Vart ska man bo då? om man vill ha fräscht i lägenheten?
    Lite högre standard?

kidA skrev 2008-07-14 14:58:48 följande:
    ryd är ingen hit. inget inom graflunds är en hit faktiskt.
  • rply

okej, är det stångostaden där lr?

Kevlarsjäl skrev 2008-07-14 15:38:41 följande:
    Vi bor i Majelden/Ramshäll inom Stångåstaden i en jättefin fyra som hade renoverats innan vi flyttade in. Området rekommenderar jag verkligen.
  • rply

Hur många mån år har ni mellan er syskon? :D Ni som skriver här..

• rply

hehe ahrå, fattar lite iaf ;)
    Är det jobbigt med täta barn? :P

Svar på tråden Linköping, någon?