Inlägg från: jannovich |Visa alla inlägg
  • jannovich

Linköping, någon?

MammaTillEKNS har sagt att jag efter lite tjuvläsande här får skriva trots att jag inte har några egna barn ännu, så jag vågar väl göra det då. Hej på er

Och så kan jag passa på att säga till rply som frågat om Graflunds att det är inga jag rekommenderar att bo hos, om man inte står ut med förvirring, att saker går långsamt osv osv. Men det är förvisso billigt boende

• jannovich
    Mizzz skrev 2008-07-14 23:05:47 följande:
    "saker går långsamt" kan jag skriva under på. Vi bodde på just ryds allé med ett förster som inte gick att stänga (på bottenvånbing) vi felanmälde 4 gånger utan att något hände, när vi 5 månader efter den första felanmälningen flytta var fönstret ännu inte åtgärdat. De skylde på semester...
    Suck, typiskt dom alltså. Vi bor hos Graflunds nu och saker och ting går ju inte i raketfart direkt. Vi gjorde lite tillval (köksluckor, spis, kyl+frys) som skulle ta 6-8 veckor.. det tog 12-13 veckor istället. Och Graflunds hade papper på att luckorna var fakturerade och klara trots att vi inte hade fått dom. Vad hade hänt om vi inte ringt och tjatat?

Att ett fönster på bottenvåningen inte går att stänga känns ganska akut tycker jag!
  • jannovich
    Mizzz skrev 2008-07-14 23:19:39 följande:
    Mm jo, ganska akut, speciellt i ryd. Det kom nån alltiallo och kolla, han bände lite med en kofot så det blir stora märken i väggen och sen hände inget mer från graflunds sida. Troligen för att vem som helst kunde se att de skulle behövt byta hela fönstret.
    Haha, smidigt av dom. Nej nu ska jag gå och sova lite, man blir lite pömsig av en dag på Gekås Nattinatt!
  • jannovich
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-15 07:06:51 följande:
    Jannovich: Såklart du får har du visat Pär allt fint du köpte igår? speciellt klockan usch mina fötter är döda idag, värker som sjutton gör dem
    Klart jag har Viftade extra mycket med klockan när jag kom in, han undrade vad jag höll på med.. haha! Dumma dina fötter! Du får ge lite värk till mig så slipper du ha all!
  • jannovich
    Mammatill4a skrev 2008-07-15 22:15:03 följande:
    du är allt välkommen ju fler desto bättre
    Så trevligt! Får väl försöka lära mig vilka ni alla är då bara
  • jannovich

MammaTill4a, MammaTillEKNS: Oh, det låter spännande! Är det fredag eller lördag som gäller? ÄR jättegärna med om vi är hemma då. Ska åka till sambons föräldrar till veckan men har inte riktigt bestämt när och hur länge ännu. Men kan jag så är jag gärna med Annars blir det väl fler gånger?

Vad pysslar ni med idag då?

Svar på tråden Linköping, någon?