• Cia80

Linköping, någon?

Snobben,
    Jo tack, den finns kvar Inga fler sammandragningar, som jag har känt ialla fall. Så det känns lååångt kvar till förlossningen.
    Har pratat om att jag ska packa väskan, men det har inte blivit mer än prat. Är väl kanske för att det känns så avlägset. Men jag ska väl ta tag i det så småningom.

Allt bra med dig?

• Cia80
    Snobben79 skrev 2008-05-16 12:06:16 följande:
    Bebisen stannar förhoppningsvis där inne några veckor till och växer till sig . Det är bra här. Sitter med en sovande bebis i famnen, han ville inte ligga i sin säng och sova. Men jag har fortfarande inte fattat han är här och man är förälder, kanske tar ett par månader
    Ja, det är ju bara bra för bebis om h*n stannar där inne så länge som möjligt. Är bara jag som börjar bli otålig

Åh, vad mysigt! Sånt längtar jag efter.
    Ja, det är ju gigantiskt stort att bli förälder. Med min snabbhet så kommer väl bebis hinna bli tonåring innan jag fattat att jag verkligen är mamma
  • Cia80

dinana,
    Jag har ju knappt fattat att det verkligen är en liten människa i min mage. Inte för att jag vet vad det skulle vara istället, men en människa?? Nä, det är alltför overkligt

• Cia80

Nån som har nåt bra tips på vad man kan göra när man inte är hungrig på nåt. Vet ju att jag måste äta så Skrutt får i sig nåt. Men jag är inte sugen och just nu känns det bara jobbigt att ställa sig och laga nåt.

• Cia80

dinana,
    Åh, micropopcorn är ju inte helt fel. Men som du säger inte så mättande.
    Jag har ju nära till massa onyttig mat, men det är inget som lockar. Jag känner liksom inget sug, urtråkigt.

• Cia80

Snobben,
    Åh, pannkakor Det vill aldrig sambon äta, för han anser att det inte är mat. Det skulle jag ju nästan kunna göra..måste kolla hur vi har det med ingredienser. Tack för tipset!

• Cia80

dinana,
    Mmm, man kommer nog garanterat tröttna på dem och sen aldrig mer vilja se dem

• Cia80

Elphaba,
    Smeten är färdig så det är bara att dyka upp

• Cia80

Elphaba,
    Hehe Vi får ta det en annan gång helt enkelt

• Cia80

Elphaba,
    Jag har ju i stort sett all tid i världen nu innan skrutt kommit ut.

Upptäckte just att sylten gick ut i början på maj. Är det farligt?

Svar på tråden Linköping, någon?