Linköping, någon?
Fru T skrev 2008-07-04 13:00:33 följande:
haft menskänningar sen i söndags till å från, vaknade häromnatten med molvälk i svanken/ländryggen vilket ja aldrig haft tidigare, iallafall inte i samband med mens, å den har funnits kvar sen dess... mens känningarna är nu borta, tuttarna har vart som sprängfylda vattenbalonger gjort ont å vart jätte varma, men idag är det rätt lungt med dom känningarna... har ändå en konstig känsla i kroppen å springer å kissar stup i kvarten, ser dock inte kissnödigheten som ett spec symtom dåå jag kan ha sånna perioder ganska ofta...testade igår på BIM å det va neg, testade då med två stickor, ett från minipris å ett från billigatester, hehe tog ett av varge baraföraatt, ja hade dom ju ändå hemma har inte testat idag men tänkte gå upp till apoteket om en stund å inhandla mig ett Cb -test för har inte tantfan kommit i morron bitti så testar ja då igen...fått så många negativa test genom månaderna att jag inte känner mig för hoppfull å har slutat bryta ihop som som första gångerna när det inte blir som man vill, men visst slutar man aldrig hoppas, blev tipsad om att undvika å tänka på det, men hur fan tänker man INTE på att man vill ha ett barn??(inte testat varje dock utan bara dom som tanten inte kommit i tid) har haft välldigt pungtlig tant...SÅ håller tummarna för ER