• dinana

Jag har ingen aning hur de gör med de som bara är där under en dag till exempel. Men oss frågade de, men vi var ju på sjukhuset en längre tid. Vi tyckte dock att det räckte med bild i tidningen.

• dinana

Idag verkar sommaren vara på plats i alla fall. Trist att man är förkyld dock. Febrig och snorig =( Men men, man får ju passa på att hålla sig ute medan man kan. Inga planer för idag så det blir en skönt slappar dag i trädgården antar jag.

Ha en fortsatt skön sommardag allihopa!

• dinana
    Mizzz skrev 2008-07-02 11:24:14 följande:
    Står att det bara finns i Norrköping. ? Jag låg inne i 3 dagar och fick inte höra något om det heller. iofs ett tag sen nu ;)
    Ja alltså jag är inte helt hundra, men jag tror det var det de menade när jag låg inne. Det eller foto i tidningen. Var dock inte så sugen på det för jag var väl helt förstörd av att ligga på sjukhus 14 december - 1 januari 06/07. Såg nog ut som en risboll i håret.
  • dinana

Cia80 - men vad tusen gör du här utan bebis !?!? jahopp, du får ju inte ge oss sådana förhoppningar =P

fick jäkligt värk i korsryggen när jag var ute å gick. funderar på om det beror på värmen, för jag tycker att all värk har blivit förvärrad i den här hettan. min vagntermometer visade på 34 grader celsius. *gaaah*

• dinana

jag hoppas att nästa barn jag får blir en pojke, men visst kan väl leva med en flicka till, men skulle vara roligare om man hade en av varje. väntade ju en flicka innan Molly föddes, men hon dog i magen.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2008-07-03 23:28:22 följande:
    Hehe... Nä det är bra drygt att vänta. Men när den väl är ute så kommer du sakna magen och att vara gravid Jag kan lova dig att det är antingen det ena eller det andra Vi tog reda på könet med sonen också, kunde inte hålla oss De såg det redan på ul, men sen var vi till dr Selbing i Linköping och gjorde 3D/4D ul och det var verkligen en upplevelse. Ska absolut göra det med denna också!dinana: Vad tråkigt att höra att bebisen dog Jag hoppas lite att det här är en flicka, men det går självklart lika bra med en pojke. Jag tror iofs att vi bara kan få killar Men som du säger så vore det kul med en av varje!
    Jag skulle gärna vilja kolla upp nästa bebis kön, men en del av mig säger NEJ! förstör inte överraskningen, så det blir nog att vi väntar tills det är dags. Men men, man vet ju aldrig. Kanske ser man något på UL-bilden som avslöjar allt. *haha*

Nu går jag bara å väntar på att BIM skall infalla så man kan plussa. Men första försöket brukar man ju oftast inte plussa på. Dessutom så missade vi nog ÄL så, ja... men bara vänta å se.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-07-03 23:38:42 följande:
    Jag tycker absolut inte att det förstörde nånting. Snarare blev det mer verkligt, vi kunde prata om vår son, planera osv... Vi visste ju ändå inte hur han såg ut eller vad han var för person. Sen tyckte jag att det hjälpte mig under förlossningen att kämpa vidare för att jag visste att vi snart skulle få träffa våran son. Men det gör man ju som man vill, man måste ju helt klart vara säker på sin sak!Håller tummarna för att du plussar nu då. Man ska aldrig säga aldrig. Här plussade vi utan att jag ens fått tillbaka min mens efter sonens förlossning Det blev syskon lite snabbare än planerat, men är självklart välkommet!
    Oj oj, det vart snabba puckar. Vi sade att vi skulle vänta så att det vart tre år mellan barnen, men det blir väl förhoppningsvis lite mer än 2 år emellan dem om jag plussar nu. Molly var egentligen beräknad i januari 2007, men föddes istället på andra sidan av årsskiftet. men det blir förhoppningvis tre år emellan dem, en 06a och en 09a. Vill inte ha en 08a i alla fall.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-07-03 23:51:22 följande:
    Ja, här går det undan Som sagt inte planerat alls, men nu känns det toppen. Skönt att klara av småbarnsåren snabbt och de kommer förmodligen ha väldigt roligt ihop!
    Ja absolut, det kommer garanterat bli jobbigt, men det brukar ju inte hindra så många. Det brukar ju våra lugnast de första åren så då är det ju skönt om de har varandra att följas med.

Min kompis blev gravid sex månader efter sin förlossning, verkligen inte planerat, men det var alldeles perfekt enligt henne att de fick dem så tätt. Det roliga är dock att nummer två har vuxit ikapp nummer ett nu.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-07-04 12:12:32 följande:
    Jag vet inte vart det ligger riktigt... Men det fins ju bil och bussförbindelser
    Jag bor i Skattegården, det ligger inte så långt ifrån Sörgårdsgatan, kanske tio minuter att gå. Ligger i Skäggetorp i alla fall.
Svar på tråden Linköping, någon?