Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Elphaba skrev 2008-05-31 13:49:42 följande:
    Det var för övrigt hemskt att se hur många små som INTE hade hörselskydd, ungar under året liksom.. :s
    Neh fy vad dåligt :O
  • glitterkorn

Leos o Vincents. Låter som ni fick d trevligt endå :)

Elphaba. Åh vad härligt det låter med båt o grillning , kanske inte själva båtåkandet för din del kanske ;P

• glitterkorn

Här var det inte livat ! Vad gör alla ? ;)

• glitterkorn
    IaOnDaFluff skrev 2008-06-01 21:12:47 följande:
    Usch, var på hamnfestivalen igår, det var visserligen roligt. Men bordet bredvid mitt under spelningen så var det ett sällskap med två barnvagnar, barnen kan inte ha vart gamla. Såg inga hörselproppar.. sällskapet drack flertalet öl och rökte bredvid barnen.. usch mådde nästan lite illa av synen..
    Gillar inte sånt där , mår så dåligt av det tycker man kan lämna barnen till en barnvakt faktiskt i vissa lägen , men det är ju min åsikt alla tänker / gör vi olika

Cia. Förstår det :) Dom där "sista veckorna" kan kännas som en hel evighet !

Leos. Jag fikar gärna i veckan kan typ när som ,
    Julle känenr oxå av värmen i går år han matpure vid 18.00 sen somna han vid 19.30 och sov till halv 06.30 på morgonen han brukar alltid äta välling på kvällen men han var trött av all värme och friskluft han fått under dagen säkert , så jag satt ju uppe till halv tolv och vänta på att han sk vakna i går *smart som jag är* haha :P
  • glitterkorn

Kan inte i morgon tyvär men då hänger jag på nästa gång i stället :)

vilekt väder vi har , härligt stundvis o skit jobbigt stundvis ;P

börjar få lite ångest för jag kan typ inte ha några av mina kläder längre ! sortera ut alla kläder som var för små ur min garderob blev inte mkt över kan jag ju säga :S funderar på att gå med i viktväktarna var med där för några år (fattar inte vrf jag var med då vägde 60 kg då men nu me mina 75 kan är det nog dags ;P ) sen och jag tycker dom är bra jag gick ner i vikt och så. känner att jag behöver lite stöttning av ex. viktväkatrna klarar inte av det " själv "

• glitterkorn

Hej på er !

Här är allt bra , dock sjuk utråkad !! :S
    vad gör ni för något ?

Cia. Men förlossningen startade med lätt mensvärk sen tre timmar senare hade det kommit lite blod och då vissa det sig att jag avr öppen 5 cm ;)

Men jag hade iofs mensvärk måååååånga gånger innan den gången då det var dax :P

• glitterkorn

Någon som har ett tips på en bra film man kan hyra ? :)

• glitterkorn
    dinana skrev 2008-06-10 12:05:03 följande:
    Mensen kom tack å lov idag, så nu kan vi ha sex med gott samvete =P Inte för att det är så kul när man har mens (förutom för killen då som tycker det är en bra anledning till att köra i de andra hålen *suck*)
    Kanske missuppfatta men trode du ville vara gravid ?

cia. när ska du i väg på tillväxt ul ?
  • glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-06-10 17:25:53 följande:
    glitterkorn,Jag har inte fått nån tid för det än. Bm skulle ringa till US för tid och sen ringa till mig. Men det borde väl bli nästa vecka, annars kanske bebis hinner komma ut Nån som vet om de kan kolla om tappen är påverkad när man ändå är där och gör ul?
    Ja det kan dom göra det är ju bara dom tittar efter lixom :)
  • glitterkorn

Leos. Tänkte just fråga desamma ;) jag kan på fredag

dinana. Hehe ok , jo men så är det ju känner lite samma sak men vill nog att Julius ska få bli lite äldre först så han förstår att han blir storbror :)

Svar på tråden Linköping, någon?