• Mizzz

Linköping, någon?

Cia80 skrev 2008-06-12 12:17:19 följande:
    Nån som har lust att ta en fika på stan?Känner mig så uttråkad.
    hmm, har precis lagt linus och han sover nog 2-3h. Annars hade jag gärna hängt på. Skulle vara om du vill ta det senare...
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 12:34:48 följande:
    Visst kan vi ta det senare.Jag kan äta lite lunch här hemma för att fördriva tiden så länge
    ok, jag hänger kvar här vid datorn så få vi se om han vaknar inom nån rimlig tid då :)
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 12:45:15 följande:
    Det löser sig, annars så tar vi det en annan dag. Är inte hela världen Vi kan ju alltid prata bort lite tid här om du har tid
    vi får väl se Ibland kan han sova jätte länge och ibland vaknar han efter nån timme.
    Ja, jag har väl tid här oxå, sålänge knodden sover.

Tog ett gravtest idag och det var negativt, som tur va.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 13:02:01 följande:
    Du får väl hojta till när du är i stan, tänk på att jag bara går hemma Lillisen,Aha, misstänkte du nåt? Är syskonverkstan igång?
    nja, har ju kopparsprial. Men allt har varit så lustig en stund. Först fick jag nån typ av mens ca 1,5 veckor för tidigt, mycket mindre än vanligt och ingen mensverk och nu har jag haft illamående som kommit och gått i snart en vecka. Jag vill nog inte bli gravid just nu, av praktiska skäl, så det var lite skönt att det var negativt.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 13:12:41 följande:
    Ok. Då får jag säga grattis till att det var negativt då
    hehe, tack, antar jag

Nu får man väl hoppas på att illamåendet försvinner oxå. Trodde nog inte att jag var gravid, tog mest testet för att ta bort de tankarna.

Hur känns det för dig nu? så spännande nu, kan ju kommar igång när som helst!
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 13:27:07 följande:
    Förstår hur du tänker Jo, det trycker på rätt så rejält. Får nästan flåsa lite ibland. Värken går ut i ryggen, men gör mest ont i nedre delen av magen. Men det beror väl på trycket gissar jag.
    mina värkar satt i "tjejmagen" alltså längst ner på magen . hade inget ut i ryggen. Men det är jätte olika. Har du klockat?
    baby2see.com/contractions_timer.html
  • Mizzz
    almapappa skrev 2008-06-12 13:30:54 följande:
    de du beskriver, låter ju som om nåt är på G, vad skulle de annars vara om du får flåsa dig lite ibland,  går de att klocka dem när du flåsar? trycket neråt är ju med ett säkert tecken... ja här inne går alltid att vara social om nån annan är de, just nus over lillfia, blev inget vc idag då ja fick hem henne snorig från dagis så kanske en förkylning på G
    jag har oxå snorigt barn här hemma. Men det har han iofs varit de senaste 3,5 veckorna.
  • Mizzz
    Cia80 skrev 2008-06-12 13:44:53 följande:
    Lillisen,Svårt att klocka, men visst, ibland känner jag lite ökad värk. Kan nog säga redan nu att jag inte kommer klara en fika på stan...inte om det ska fortsätta såhär...o det ska det väl göra
    Ååå, hoppas det blir en liten bebis snart då!
    Det gör inget, Linus kommer nog sova ett tag till iaf, blir nog försent. Han sover alltid länge när han är hemma, hade nog behövt lägga honom i vagnen och haft honom sovandes där.

Men om inget förändrats tills imorrn så kan vi ju ta en fika då?
  • Mizzz
    Elli80 skrev 2008-06-12 13:47:12 följande:
    Jaha och så kom listan med två gånger vilken miss....
    hehe.. bättre två gånger än ingen gång
  • Mizzz
    almapappa skrev 2008-06-12 13:43:06 följande:
    mm, visst är de kul med förkylda barn, alma lyckas då få allt på dagis och de stod på kallelsen att de inte fick vara förkylda el så när de skulle göra öron testet
    Ja, det pajjar ju hörsen lite när man är förkyld (tryck i öronen).

Ja, visst är det härligt, hosta och snor överallt! Linus drar oxå hem det fårn dagis, såklart. För några veckor sedan blev jag oxå sjuk och tappa rösten i 4 dagar, fick inte fram ett ljud, kunde inte ens viska.
Svar på tråden Linköping, någon?