Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Linköping, någon?

Mammatill4a skrev 2008-07-13 11:26:56 följande:
    Ok, ja de sägs ju att han är bäst, kollade könet på alma på storken.. men fick ju inte ens nån bild med då, du har inte webbadressen ditt. har slarvat bort lappen..3d har vi inte råd men men ett vanligt duger bra.. ska ni ta redan på könet?
    Ja, han är absolut bäst. Han gör verkligen en grundlig undersökning och sen får man hela undersökningen på CD samt flera bilder utskrivna. Dessutom får man ett intyg på undersökningen. I Sthlm tex får man skriva på att det inte är någon medicinsk undersökning. Lite bluff tycker jag!

Här är adressen: www.crocus.nu

Ja vi ska ta reda på könet. Hoppas de kan se det redan på tisdag när vi ska på rUl, annars får vi ta det hos Selbing i höst.
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 12:00:30 följande:
    JennyoPatrik: Nu sover hon igen, masserade hon till sömns, hon älskar att bli masseradpå ryggen fikat var jättetrevligt vad skönt att han verkar sova bättre vad ska ni hitta på idag? Mammatill4a: Selbing är jätteduktig, vi var där när vi väntade Nathalie, han kollade på varenda liten detalj och svarade på alla möjliga frågor man hade, väldigt professionell  
    Åh vad skönt. Lucas blir också avslappnad när man masserar honom. Han sussar också nu Jo det var skönt att få sova, får hoppas att det fortsätter så bara så det inte var nåt tillfälligt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ lilla grodan bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Nån mer här som ska på Winnerbäck den 23 augusti?

• JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 12:25:24 följande:
    JennyoPatrik: Man vet verkligen hur man ska få de små liven att sova iaf håller tummarna att det håller i sig, hur är det med lilla bebisen i magen då?
    Japp Lucas vill gärna ta bröstet också, men nu har han 5 vassa tänder och det är inte såå skönt...
    Med bebisen är det bra tror jag. Den är mycket mer vild än vad Lucas var i magen Lucas har varit ganska lugn hela tiden så nu får vi väl sota för det med nr 2
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 13:31:08 följande:
    JAG vill ditt så ska förska ha råd med de, nu när vi har lite utgifter i sommar med kolmården och bilen ska besiktas och lite till..vilken v är du i nu då? hoppas ni får reda på de på detta ul då om ni får reda på de ska ni göra 3d hos selbrings endå?
    Ja det är ju det där med pengar... Vi behöver också fixa bilen och så vill vi till Kolmården, men Winnerbäck ska jag bara se
    Jag går in i v. 19 idag. De såg jättetydligt med Lucas på rUl så jag hoppas att det går att se. Men ci ska ändå till Selbing, det måste ju vara rättvist mellan barnen och så är det en sån fantastisk upplevelse. Nu när jag tittar på bilderna så ser man verkligen att det var Lucas där inne
    Fyra Mirakel skrev 2008-07-13 13:32:50 följande:
    Japp, jag ska gå på det
    Vad kul att det är flera som ska gå!
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 13:50:32 följande:
    Jennyopatrik: oki, ja man ju det, ja kompisen var där på vanligt ul och fick se cd skivan med deras tjeja på helt underbart..ok, hoppas de går bra då, här gick de inte då den låg med rumpan neråt ;-P
    Ja man vet ju aldrig hur den ligger. Bara hoppas att den ligger "bra"
    Elphaba skrev 2008-07-13 14:09:14 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 14:05:01 följande: Är väl då han ska spela med Håkan Hellström, va? Om en vecka är det iof (lördagen den 19:e) Eller ska Magnus dit fler gånger? Vi ska iallafall dit hela bunten, blir Ronjas första Håkankonsert utanför magen (med hörselskydd förstås). Går förvisso för Håkan Hellström då, inte Uggla... :D
    Vi var på Kent och Håkan Hellström igår
  • JePaLuLi
    ciccielv skrev 2008-07-13 13:10:08 följande:
    Jennyochpatrikskulle gärna gå men har inte råd.
    Vad tråkigt Ni ska inte vara utanför och bara lyssna då?
  • JePaLuLi
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 14:41:16 följande:
    Mammatill4a: du får mer än gärna komma över någon dag nu har N somnat igen så nu passar jag på att äta lite glass JennyoPatrik: får se hur lilla bebisen blir sen en riktig vilding kanske N var verkligen inte lugn i magen, men nu är hon skapligt lugn faktiskt
    Ja det visar sig Annars brukar de ju säga att hur de är i magen avspeglar hur de blir sen...
    Elphaba skrev 2008-07-13 14:55:52 följande:
    Leos och Vincents mamma: Nä allt flyter ihop litegrann nu när man har barn... :) Och ingenting kommer man ihåg heller.. Ah, härligt, hade velat gå på det med men vi såg Kent när dom var här sist så det kändes lite långt att åka till E-tuna, när Håkan ändå kommer hit nästa vecka :) Hörde att det var bra iallafall, bra kombination också :)
    Ja det förstår jag. Det var väldigt bra iaf, det blir ju lite extra när de är på hemmaplan
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-07-13 17:13:39 följande:
    Någon som hört något från Cia80 nu? Var ett tag sedan hon vart inloggad nu tycker jag. Nu måste hon väl ändå ha fått sitt lilla charmtroll.. eller vad tror ni?
    Det tror jag absolut att hon har. De kanske valde att stanna ett tag på BB eller så är de hemma men har fullt upp med annat än fl
    Vi var på BB i 5 dagar eftersom Lucas hade gulsot och var tvungen att ligga på playan och sola lite
  • JePaLuLi

Ååå jag vill ju också med på tjejmiddag!

• JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 18:40:06 följande:
    vart bor du nu då? kanske kan komma en stund på kvällen el kanske blir för långt att åka, när går flytt ner hit då? kan ju ha flera så du kan vara med.. vi ska ju inte ha bebbe än lixom
    Jag bor i eskilstuna så det är ju en bit. Men det blir säkert fler ggr Men var det nästa helg eller helgen efter som ni ska ha den? Kan kanske planera in så vi besöker svärmor då
    När var det eran bebbe skulle komma?
Svar på tråden Linköping, någon?