Missnööjd skrev 2008-07-04 12:27:37 följande:
Tjo!Välkona ni nya! Hoppas ni kommer trivas hos oss Cia, tycker nog att bebisen ska ta och komma ut snart, jag är ju nyfiken Själv gick jag över tiden också, så jag vet hur din väntan är... Här är allt bra, men stressigt. Farmor har i princip flyttat ur huset nu, nu är det bara småpyssel kvar. Vi får förhoppningsvis en nyckel idag eller under helgen så att vi kan börja köra över kartonger. Det är ju så svårt att packa nu när alva går omkring, kan ju inte stapla dom runt om i lägenheten som man kunde göra innan man fick barn...Köpte mig en ny cykel i förrgår och i går tog jag o alva premiärturen. Cyklade till Johannelund och träffade Lilian och Linus vid plaskdammen. Rekommenderar inte att cykla 10-12 km på första turen när man inte cyklat på 2,5 år Höll på att gå ihjäl i uppförsbackarna. (har ju inte varit så aktiv i tråden på ett tag, pga flytten, och det kommer fortsätta vara så ett tag. Men ska hålla koll på fikainläggen Vad sägs om att ses nästa vecka?)
Vi var också ute å cyklade igår, blev en tur till Roxen och sen längs Stångån till stan och hem igen genom industriområdet. Var riktigt skönt att komma ut, och det är ju som bäst att cykla på kvällen när solen inte är så varm. Hade med fikakorg så vi stannade ute vid vindkraftverket och picknickade. Härligt att komma ut ibland med lilltösen på äventyr.