-
Ok, då går jag dit. Så kan vi gå tillsammans..glitterkorn skrev 2008-05-29 09:16:28 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-29 08:46:56 följande: Jag hoppar av vid fontänen så jag kan ses där vid cirka halv tre , om du vill så kan vi gå tsm ? :) -
Vi stod ett tag o väntade på dig glitterkorn
Men förstår att du inte ville åka.
Själv åkte jag med Leo o Vincent på en SUPERVARM buss o Vincent skrek hela tiden, han var såå varm stackarn.
-
Det gör absolut inget! Förstår verkligen att du inte kände för att komma o det är ju inte ditt fel att FL strular. Det strular för mig oxå.glitterkorn skrev 2008-05-29 18:06:55 följande:Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-29 17:49:54 följande: Förlåt jag skämms jätte mkt :/ men jag försökte "höra" av mig men kom ju inte int på fl ,nej ush stackarn jag det är ju verkligen galet varm ute nu ! Svårt när man har små barn tycker jag att veta att dom dricker tillräckligt sen hur mkt eller lite kläder man ska sätta på dom mmmen är det så för någon av er oxå att det inte går och komma in på familjeliv alls i bland? Var så nyss här igen , flera gånger varje dag blir d så :S
Det där med kläder tycker jag oxå är så svårt. Vincent hade nu bara en kortärmad body o sen lång byxor på sig, fick till o med ta av byxorna på bussen.
Men sen när vi satt där t-föreningen så blev det lite kallt i skuggan så jag fick lägga över både tröja o filt på honom då.
Leo var verkligen en riktig liten skitgris när vi skulle åka hem, så det blev duschen så fort vi kom hem. -
Ja, vi träffades vid trädgårdstorget o gick tillsammans bort, vi såg ingen med barn vid stora scenen så därfor så antog vi att det inte kom nån mera. Vi gick då till lekplatsen.mamma till lilla skrutt skrev 2008-05-30 20:52:56 följande:Träffades några igår? Jag och dottern och sonen satt i skuggan under ett träd några meter från stora scenen mellan 14.30 och 14.50. Såg inga mammor... Frågade ett litet gäng med barnvagnar som satt på ett annat ställe om det var dem, men icke...Vet ju inte hur ni ser ut.Nåväl - jag och dottern hade rätt skönt ändå, och sonen somnade.Himla varmt idag också. Vi har suttit i olika skuggor + lekt + promenerat utomhus från kl.9 till kl.17.30!
Får nog se till att vi står precis vid stora scenen nästa gång så att vi inte missar varandra
-
glitterkorn: Jag skulle vilja ha gått på det, men vi har inget hörselskydd till Vincent o vi känner att han är tvungen att ha ett sånt så därför stannade vi hemma.
Vi var hemma o grillade istället med min mamma som här nu o drack vin
-
Men gud! Klart att de små barnen måste ha hörselskydd!! Fattar inte vad folk tänker med. Har man inte sånt eller inte vill köpa så får man hålla sig hemma, det var därför vi var hemma.Elphaba skrev 2008-05-31 13:49:42 följande:Det var för övrigt hemskt att se hur många små som INTE hade hörselskydd, ungar under året liksom.. :s
Vi var på rix festivalen förra året med Leo, men han hade inga hörselskydd tyckte inte att det behövdes, men han var ju trots allt 2,5 år då. -
Ja, nu är det verkligen varmt, lider med dig. Men jag njuterCia80 skrev 2008-06-01 22:09:59 följande:Usch, jag smälter bort!Känns som en halv evighet kvar till förlossning. Vill ha ut bebis nuu!Har i stort sett ont överallt.Förlåt för mitt gnäll-inlägg.
Tycker dock synd om alla höggravida o bebisar..Vincent gillar INTE värmen, han är jättekinkig o här hemma är det verkligen en bastu.
Nån som vill picknicka/fika i veckan?
Kan samma dagar som vanligt.. -
Ska vi ta det imorgon då? Tisdag eftermiddag?
Kan många då?
Picknick i trädgårdsföreningen tisdag eftermiddag:
Leos och Vincents mamma
-
Kanske ska ta fikan en annan dag då? När flera kan..Vilken dag passar bäst för er andra?
-
Nej, jag tror inte heller att det blir nåt nu idag, var ju ingen annan som kunde. Nu sitter vi ute på tomten istället. Får ta det nån annan dag, jag kan imorgon på eftermiddagen eller på torsdag på eftermiddagen.