Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

Linköping, någon?

Får väl göra ett par listor och se vilken dag flest kan ? :)

Fika onsdag

Fika torsdag

Fika fredag
    glitterkorn

• glitterkorn
    Cia80 skrev 2008-06-10 23:24:02 följande:
    Lillisen,Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte. Kanske har med att jag inte är så lång. Men bm trodde inte att det kommer bli nån 4-kilos bebis, så det känns ju skönt
    Jag hoppas jag får tillväxt ul nästa gång !

Hur är det med magen i dag då ? :)
  • glitterkorn
    Kevlarsjäl skrev 2008-06-11 14:15:25 följande:
    Hej! Jag undrar om jag får smyga in här. Blev tipsad av Cia80 att denna tråd fanns. Jag flyttade till Linköping med man och dotter för 2 veckor sedan. Vår dotter är 3 veckor imorgon så jag är väldigt nybliven förälder. Vi bor i Ramshäll och tar små promenader vid Tinnerbäcken men hoppas snart vidga området allteftersom vi blir lite modigare. Jag har inte läst igenom alla inlägg men tänkte göra det i lite lugn och ro. Hoppas kunna haka på om ni träffas för att fika eller liknande. Jag känner inga med barn som är lediga på dagarna så jag kommer nog känna mig lite ensam framöver. Än har jag inte riktigt hunnit känna efter eftersom jag är mitt inne i amningskoman och sömnbristen känns rätt påtaglig.
    Välkommen och grattis till bebisen :)

Vart har no bott innan ni flytta hitt ?
  • glitterkorn

Vet ni någon som vill köpa babyskydd , matstol eller barnvagn ? i sf hojta till har lite saker till salu nu !

almapappa : Väkommen :)

• glitterkorn

Ingen mer som kan fika i morgon ? :)

Fika fredag

glitterkorn
    lillisen (tidigast 11:30)

Leos och Almapappa :
    Här är annonsen på bilbarnstolen :)
    www.familjeliv.se/Annonser/

Lillisen : hur går det med klänningen t bröloppet ? skicka du efter en från ( kina var d va ? )

• glitterkorn
    Mizzz skrev 2008-06-12 21:30:14 följande:
    Det dröjer nog ett tag innan jag skickar efter. Gifter mig om ett år ca. Har tänkt att gå ner 20-30 kg innan dess.
    Jaha fick för mig att det var i slutet av den här sommaren :) hihi noll koll här ;P
  • glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-12 21:49:05 följande:

Ska vi ta en fika på Claras då? Eller Waynes? Kan nog vara mycket folk överallt då eftersom det är lunch tid.Men jag kan i alla fall 12.15. Måste åka hem med bussen 13.26 för att hämta Leo på dagis.
    Jag fikar gärna på claras , om ni vill det :)

ska vi ses kvart över tolv ?
  • glitterkorn

godmorgon !

hade totalt glömmt bort att jag och julius mormor skulle köpa en säng till julius i dag på fm. jag är så himla snurrig saker bara faller ur minnet hela tiden ! :O

men om någon har lust och fika senare i eftermiddag så vore det jätte skoj , bara och skriva här i tråden i sf :)

• glitterkorn

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-13 09:42:19 följande:

O jag hinner inte heller fika. Hade glömt bort en del saker som jag måste köpa till dopet imorgon.
    man blir helt snurrig och kommer typ inte i håg någo alls ju , hehe :O

men vilka dagar kan ni nästa vecka ? så man kan planera in i sin kaländer lite bättre ?

jag kan alla dagar nästa vecka ! bara vi planerar in det i tid :) blir ofast så snurrigt när man bestämmer typ en dag före och så .. :(
  • glitterkorn

Kevlarsjäl. Jag är mammaledig på " heltid " min son är 7 månader , så jag hittar gärna på saker ! På tumanhand eller i grupp spelar ingen roll =)

Cia. Håller tummarna , vilken tid är ul ?

Svar på tråden Linköping, någon?