• dinana

Linköping, någon?

Fick lite spottings i går i trosan, men idag ingenting. Undrar om detta betyder att mensen är på idag. Bläää i så fall. Har ju inte beräknat mens förräns torsdag ju. Ingen mensvärk än dock, men den brukar ju komma lagom med mensen. Däremot gasig i magen.

• dinana
    Ionea skrev 2008-07-07 09:59:28 följande:
    Mammatill4a, precis vad jag tänker också! trivs bra i Ryd men vill som sagt inte bo här när lillen blir äldre. Vi bor borta vid ändhållsplatsen för bussen, vi bor på en lugn gård och har bra grannar. LoVm, ja eller hur så fort en teknikpryl kommer innanför dörrarna så växer klädkontot enormt!! dinana, hoppas att det inte är mensen *håller tummarna*
    ja jag hoppas jag med på det bästa. vet inte om vi prickade in äl, vet inte när jag har det. men har man tur så kanske. men kändes lite jobbigt när jag fick spottings i går kväll (men är ju ändå ett tag kvar till bim)
  • dinana
    Fru T skrev 2008-07-07 22:32:48 följande:
    ursch idag har jag mått pyton, inte sovit bra alls å har känt mig febrig så svättsts typ heladan... har dock inte haft nån riktig febertemp tror ja men ligger lite högre än ja brukar... har kännt mig typ väck o äcklig... sovit mig igenom hela dan.mensen då, ja den är där men inte mycket ser redan ut som den är över och det är "efterbörden" som kommer. mina fingrar är jättesvullna så jag fått ta av förlovnings och vigselringarna blääää ja som precis blivit frisk från en långvarig förkylning *suck*
    Det är inte så att du är gravid då? Har du testat dig? Låghormonare? Många får ju blödningar trots att de är gravida.
  • dinana
    Cia80 skrev 2008-07-08 09:21:57 följande:
    Lite uppdatering: Har varit hos bm nu och hon gjorde en hinnsvepning så nu hoppas vi på att det ska dra igång.Fick ingen tid för igångsättning nu, har jag inte fått bebis på fredag så ska jag ringa till bm så ringer hon förlossningen direkt. Men bm trodde inte att nån igångsättning kommer behövas.
    Ojoj, vad spännande. Vad innebär en hinnsvepning (låter lite läskigt).
  • dinana
    ciccielv skrev 2008-07-08 16:15:05 följande:
    ja den tiden är lycklig.här blir det dock inga fler barn efter vårat MA.maken är sugen,men jag vägrar gå igenom ett helvete igen och riskera att förlora ett barn till.vad har ni andra hittat på idag?här har vi varit iväg och shoppat lite,sen har jag sytt en massa dynor igen.en del ligger ute på tradera.ikväll blir det lugnt framför tv.
    vad heter du på tradera?
  • dinana

massa bruna flytningar här, och mensvärks å klart... så snart kommer väl tanten... 2 dagar kvar till bim, men tror den kommer ikväll eller imorgon. så jädra typiskt...

• dinana

Nu sitter man å väntar in nästa ÄL. Vad tiden går sakta *bläää* 12 långa dagar... någon som vill hjälpa till å fördriva tid?

• dinana
    Cia80 skrev 2008-07-10 10:54:33 följande:
    Maryah,Jag lyckades få en värk efter vi lagt oss, sen sov jag som en stock. Så idag är jag om möjligt ännu mer less!
    Ah, där har vi dig ju =) Så ingen bebis ännu, men den kommer skall du se. Nu är det ju inte långt kvar till igångsättning. Bebis trivs ju bra där inne, det är ju bra =)
  • dinana
    Cia80 skrev 2008-07-10 11:00:38 följande:
    Åh, så söta ni är som håller utkik efter mig.Usch, jag är visst online alldeles för mycket här inser jag nu
    Haha, ja visst, det blir ju så! Jag sitter själv alldeles för mycket vid datorn.

Någon som kan tipsa mig om en bra syskonvagn? Vad har ni använt, eller har ni hoppat syskonvagn helt?
Svar på tråden Linköping, någon?